Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Rusijos televizijos „tyrimas“: iškviesti Ukrainos ultranacionalisto Oleksandro Muzyčkos dvasią ir išsiaiškinti jo mirties priežastį

Oleksandras Muzyčka
Nuotr. iš „YouTube“ / Oleksandras Muzyčka
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Viena Rusijos televizija rado dar vieną ne itin etišką būdą įgelti Ukrainai. Laidoje ekstrasensų paprašyta iškviesti kovo pabaigoje žuvusio Ukrainos ultranacionalistų judėjimo „Pravyj sektor“ („Dešinysis“ arba „Teisusis sektorius“) koordinatoriaus Oleksandro Muzyčkos, dar žinomo kaip Saško Bielyj, dvasią, kuri neva papasakojo, kad jis buvo nužudytas „Julijos, Turčynovo ir to, kuris atsakingas už miliciją“, rašo newsru.ua.

Tokį reportažą parodė Rusijos televizija REN TV, o ukrainiečių žiniasklaida apie tai rašė, kad „Rusijos televizijos smegenis nužudė šamanų orgija su Saškos Bielyj dvasios iškvietimu“.

„Pirmiausia žiūrovai stebi vainikus ant O.Muzyčkos kapo, jo tėvų raudas, kurie tvirtina, kad jų sūnų nužudė. Toliau balsas už kadro kalba, kad „revoliucijos herojaus“ kapas jau tapo būrėjų ir ekstrasensų piligriminių apsilankymų vieta. Tuomet ekrane pasirodo iš Kijevo atvykusi šamanė Aigiul Bas, kuri daužo būgnelį, pila ant žemės pieną. Ir čia kaip per miglą pasirodo O.Muzyčkos dvasia. Šamanė ir Saškos tėvai tvirtina, kad ji pasirodo reguliariai ir tarsi Hamleto tėvo šešėlis tvirtina, jog jį nužudė „Julija, Turčynovas ir tas, kuris atsakingas už miliciją (Ukrainos vidaus reikalų ministras Arsenas Avakovas – red.past.)“, – rašoma straipsnyje.

Pirmiausia žiūrovai stebi vainikus ant O.Muzyčkos kapo, jo tėvų raudas, kurie tvirtina, kad jų sūnų nužudė. Toliau balsas už kadro kalba, kad „revoliucijos herojaus“ kapas jau tapo būrėjų ir ekstrasensų piligriminių apsilankymų vieta.

Esą norėdami įrodyti savo tiesą ir nešališkumą, žurnalistai iš REN TV dėžutę su žeme nuo Saškos Bielyj kapo nuvežė dar vienam veikėjui – Maskvos ekstrasensui, kuris pareiškė, kad neva iš ano pasaulio O.Muzyčka pranašauja dar vieną perversmą Ukrainoje, o „žmonės, kuriuos „apgavo“, į gatves turės išeiti jau gegužę“. Reportažą galite pamatyti čia.

Kaip pastebi Newsru.ua, pastarosiomis dienomis tai jau antras kartas, kai Rusijos televizijų reportažai sukelia pasipiktinimą Ukrainoje.

Ketvirtadienį NTV ir „Rosija 1“ parodė tą patį Ukrainos Nikolajevo miesto gyventoją, tik vienu atveju jis davė interviu kaip nukentėjęs nuo radikalų taikus gyventojas, o kitu – jau kaip Vokietijos šnipas ir „Pravyj sektor“ veikėjas, kuris destabilizuoja situaciją Ukrainoje.

Ukrainiečiai garsiai pasišaipė, kad tokie dalykai rodo, jog Rusijos televizijoms „trūksta aktorių ir grimuotojų“.

Ukrainos VRM yra paskelbusi, kad O.Muzyčko mirtis buvo nelaimingas atsitikimas – jis esą nusižudė pats.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min