Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Rusijos transliuotojas RT trumpam sutrikdė JAV televizijos laidą

RT
„Scanpix“/„RIA Novosti“ nuotr. / RT redakcija
Šaltinis: BNS
0
A A

Rusijos vyriausybės finansuojama televizija RT, transliuojanti anglų kalba, ketvirtadienį buvo trumpai sutrikdžiusi JAV televizijos C-SPAN transliaciją internetu.

RT, kurią JAV pareigūnai kaltina esanti Kremliaus propagandos ruporu, nuo maždaug 14 val. 30 min. vietos (21 val. 30 min. Lietuvos) laiku apie 10 min. transliavo vietoje C-SPAN, kuri tuo metu rodė įstatymų leidėjos Maxine Waters pasisakymą Atstovų Rūmuose apie JAV Vertybinių popierių ir biržos komisiją. Po šio incidento laida buvo transliuojama įprastu režimu.

Visuomeninė televizija C-SPAN nurodė tirianti šį incidentą.

„Šią popietę C-SPAN transliacija internetu buvo trumpai sutrikdyta RT laidos, – sakoma jos pranešime. – Šiuo metu tiriame šį įvykį ir imamės priemonių. Kadangi RT yra vienas iš mūsų reguliariai stebimų kanalų, vadovaujamės prielaida, kad įvyko vidinė (signalo) maršruto parinkimo klaida.“

Šis incidentas įvyko Jungtinėse Valstijose vystantis skandalui dėl Rusijos programišių atakų, kurios, anot JAV žvalgybos pareigūnų, buvo vykdomos siekiant padėti Donaldui Trumpui laimėti lapkritį vykusius prezidento rinkimus.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min