Keleivių nuomone, avarijos priežastimi galėjo tapti techniniai sutrikimai, tiksliau, automatinė traukos sistema, kuri priklausomai nuo degalų padavimo į variklius kontroliuoja orlaivio greitį.
Be to, anot keleivių, katastrofos metu kai kurie avariniai laiptai-čiuožyklos išsiskleidė dar lėktuvo viduje, sužeisdami žmones ir blokuodami kelią išėjimo link. Kai kurie keleiviai negalėjo atsisegti diržų, kurie užsiblokavo, juos teko perpjauti peiliu.
Dėl ko įvyko lėktuvo katastrofa, vis dar nėra aišku. Pilotai teigia, kad prieš leidžiantis orlaiviui atsisakė automatinė traukos sistema, todėl tik likus apie 60 metrų iki žemės pastebėta, kad lėktuvas skrenda per mažu greičiu. Tyrimas parodė, kad pilotas pirmą kartą bandė nutupdyti tokio tipo lėktuvą.
Besileisdamas lėktuvas rėžėsi į krantinę ties kilimo-tūpimo taku ir slydo ant pilvo, atitrūko lainerio uodega. Katastrofa pareikalavo trijų gyvybių, daugiau kaip 160 keleivių buvo sužaloti. Lėktuvu kartu su įgula skrido kiek daugiau kaip 300 žmonių.