Spalvotas skelbimas puslapio apačioje reklamuoja CBS televiziją po antrašte „Front Page News“.
Šitaip peržengtas tabu garsiausiame, be abejonės, laikraštyje, vadinamame „Grey Lady“, kurį daugelis laiko senamadišku, bet žinias pateikiančiu rimtai, leidiniu.
„Ši itin veiksminga pozicija suteikia nuostabias galimybes mūsų reklamuotojams pasiekti išsilavinusius, pasiturinčius ir įtakingus skaitytojus visoje šalyje“, – sakė Denise Warren, koncerno „The New York Times Media Group“ viceprezidentė ir vyriausioji reklamos pareigūnė.
D.Warren neatskleidė, už kokią sumą ši pozicija buvo parduota.
Kaip ir kitų JAV laikraščių, „The New York Times“ skaitytojai ir reklamos davėjai tiesiog katastrofiškai mieliau renkasi tinklalapius.
Laikraštis, kurio tiražas darbo dienomis siekia 2,8 milijono, o savaitgaliais – 4,2 milijono, iš kailio neriasi, kad surinktų pinigų, nes artėja 400 mln. dolerių kredito grąžinimo gegužę terminas.
Bendrovė „The New York Times“ paskelbė planą surinkti iki 225 mln. dolerių įkeisdama savo štabą Manhateno dangoraižyje, taip pat svarsto galimybę parduoti savo turimas Bostono beisbolo klubo „Red Sox“ akcijas.
Jos varžovė – bendrovė „Tribune“, kuriai priklauso „Los Angeles Times“, „Chicago Tribune“ ir „Baltimore Sun“ gruodį pasiskelbė bankrutuojanti.