Stokojantis pinigų „The New York Times“ atvėrė savo pirmąjį puslapį reklamai

Sunkiai besiverčiantis dienraštis „The New York Times“ pirmadienį pirmą kartą savo istorijoje leido reklamą skelbti savo pirmajame švenčiausiame puslapyje.
„The New York Times“ būstinė
„The New York Times“ būstinė / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Spalvotas skelbimas puslapio apačioje reklamuoja CBS televiziją po antrašte „Front Page News“.

Šitaip peržengtas tabu garsiausiame, be abejonės, laikraštyje, vadinamame „Grey Lady“, kurį daugelis laiko senamadišku, bet žinias pateikiančiu rimtai, leidiniu.

„Ši itin veiksminga pozicija suteikia nuostabias galimybes mūsų reklamuotojams pasiekti išsilavinusius, pasiturinčius ir įtakingus skaitytojus visoje šalyje“, – sakė Denise Warren, koncerno „The New York Times Media Group“ viceprezidentė ir vyriausioji reklamos pareigūnė.

D.Warren neatskleidė, už kokią sumą ši pozicija buvo parduota.

Kaip ir kitų JAV laikraščių, „The New York Times“ skaitytojai ir reklamos davėjai tiesiog katastrofiškai mieliau renkasi tinklalapius.

Laikraštis, kurio tiražas darbo dienomis siekia 2,8 milijono, o savaitgaliais – 4,2 milijono, iš kailio neriasi, kad surinktų pinigų, nes artėja 400 mln. dolerių kredito grąžinimo gegužę terminas.

Bendrovė „The New York Times“ paskelbė planą surinkti iki 225 mln. dolerių įkeisdama savo štabą Manhateno dangoraižyje, taip pat svarsto galimybę parduoti savo turimas Bostono beisbolo klubo „Red Sox“ akcijas.

Jos varžovė – bendrovė „Tribune“, kuriai priklauso „Los Angeles Times“, „Chicago Tribune“ ir „Baltimore Sun“ gruodį pasiskelbė bankrutuojanti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Augalinė mityba gali būti įvairi ir skani: kviečia išbandyti nuo užkandžių iki desertų
Reklama
Tris kartus daugiau nei visa rinka: naujas „Darnu Group“ projektas fiksuoja neregėtus butų pardavimus
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias