TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Teismas nusprendė, kad Vokietijos žurnalo „Focus“ viršelis neįžeidė graikų

Žurnalo „Focus“ viršelis
„Focus“ nuotr. / Žurnalo „Focus“ viršelis
Šaltinis: BNS
0
A A

Graikijos teismas išteisino šešis vokiečių žurnalistus dėl 2010 metais savaitiniame žurnale „Focus“ paskelbto straipsnio, kuriame graikai buvo vadinami euro zonos „sukčiais“, antradienį sakė šaltinis teismų sistemoje.

Trijų teisėjų komisija nusprendė, kad atsakovai neįžeidė šalies, nes straipsnyje buvo minimi graikų politikų veiksmai.

2010-ųjų vasarį „Focus“ viršelyje publikavo Milo Veneros – vienos garsiausių senovės Graikijos skulptūrų – atvaizdą su iškeltu viduriniu pirštu.

Pagrindinis to numerio straipsnis buvo pavadintas „Sukčiai euro šeimoje“ – turint omenyje Graikijos socialistų vyriausybės pripažinimą, kad jos pirmtakai konservatoriai buvo nusiuntę į Briuselį neteisingą biudžeto statistiką.

Tada šeši graikų advokatai ėmėsi teisinių veiksmų prieš šį žurnalą.

Minimas „Focus“ straipsnis sukėlė pasipiktinimą Graikijoje, kur vis dar gyvi atsiminimai apie brutalią nacių Vokietijos okupaciją Antrojo pasaulinio karo metais.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 2 Graikai Graikija

Dakaras 2018

Parašykite atsiliepimą apie 15min