Siekdama paskatinti turizmą ir kuo patraukliau pateikti sostinę Rygą Latvijos turizmo agentūra ėmėsi naujos reklamavimo kampanijos. 5 savaičių kampanija kainuoja pusę milijono eurų. Angliškai kalbantiems turistams pasakojama apie istorines Rygos įžymybes ir žiemos malonumus. Miestas siekia atsikratyti vien tik audringo naktinio gyvenimo įvaizdžio.
Tačiau virtinėje lankstinukų įsivėlė apmaudi klaida. Angliškas šūkis skelbia: „Easy to go, hard to live“. Tai reiškia „Lengva atvykti, sunku išgyventi“. Ironiška, bet tai yra tikra tiesa, turint galvoje giliausią krizę ir sunkumus, kuriuos patiria Latvijos ekonomika. Tik vargu ar organizatoriai kėlė sau tokį tikslą. Akivaizdu, kad vietoj žodžio „live“ turėjo būti parašyta „leave“. Tuomet tai reikštų „Lengva atvykti, sunku išvykti“.
Naują logotipą ir šūkį „Live Riga“ sukūrė mažai žinoma vokiečių rinkodaros agentūra „Embassy“ dar spalį. Klaidų taisymas dabar atsieina daugiau nei visas projektas.