Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Turistai viliojami nuoga tiesa

Latvijos turizmo agentūra sukūrė abejotiną, bet teisingą šūkį: „Lengva atvykti, sunku išgyventi“.
Pamatyti Rygos įžymybes sostinės svečiai gali turistiniu autobusu.
Pamatyti Rygos įžymybes sostinės svečiai gali turistiniu autobusu. / „Lietuvos žinių“ nuotr.

Siekdama paskatinti turizmą ir kuo patraukliau pateikti sostinę Rygą Latvijos turizmo agentūra ėmėsi naujos reklamavimo kampanijos. 5 savaičių kampanija kainuoja pusę milijono eurų. Angliškai kalbantiems turistams pasakojama apie istorines Rygos įžymybes ir žiemos malonumus. Miestas siekia atsikratyti vien tik audringo naktinio gyvenimo įvaizdžio.

Tačiau virtinėje lankstinukų įsivėlė apmaudi klaida. Angliškas šūkis skelbia: „Easy to go, hard to live“. Tai reiškia „Lengva atvykti, sunku išgyventi“. Ironiška, bet tai yra tikra tiesa, turint galvoje giliausią krizę ir sunkumus, kuriuos patiria Latvijos ekonomika. Tik vargu ar organizatoriai kėlė sau tokį tikslą. Akivaizdu, kad vietoj žodžio „live“ turėjo būti parašyta „leave“. Tuomet tai reikštų „Lengva atvykti, sunku išvykti“.

Naują logotipą ir šūkį „Live Riga“ sukūrė mažai žinoma vokiečių rinkodaros agentūra „Embassy“ dar spalį. Klaidų taisymas dabar atsieina daugiau nei visas projektas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius