Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Turistai viliojami nuoga tiesa

Latvijos turizmo agentūra sukūrė abejotiną, bet teisingą šūkį: „Lengva atvykti, sunku išgyventi“.
Pamatyti Rygos įžymybes sostinės svečiai gali turistiniu autobusu.
Pamatyti Rygos įžymybes sostinės svečiai gali turistiniu autobusu. / „Lietuvos žinių“ nuotr.

Siekdama paskatinti turizmą ir kuo patraukliau pateikti sostinę Rygą Latvijos turizmo agentūra ėmėsi naujos reklamavimo kampanijos. 5 savaičių kampanija kainuoja pusę milijono eurų. Angliškai kalbantiems turistams pasakojama apie istorines Rygos įžymybes ir žiemos malonumus. Miestas siekia atsikratyti vien tik audringo naktinio gyvenimo įvaizdžio.

Tačiau virtinėje lankstinukų įsivėlė apmaudi klaida. Angliškas šūkis skelbia: „Easy to go, hard to live“. Tai reiškia „Lengva atvykti, sunku išgyventi“. Ironiška, bet tai yra tikra tiesa, turint galvoje giliausią krizę ir sunkumus, kuriuos patiria Latvijos ekonomika. Tik vargu ar organizatoriai kėlė sau tokį tikslą. Akivaizdu, kad vietoj žodžio „live“ turėjo būti parašyta „leave“. Tuomet tai reikštų „Lengva atvykti, sunku išvykti“.

Naują logotipą ir šūkį „Live Riga“ sukūrė mažai žinoma vokiečių rinkodaros agentūra „Embassy“ dar spalį. Klaidų taisymas dabar atsieina daugiau nei visas projektas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius