Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Ukraina išvaro nepriklausomą Rusijos televiziją „Dožd“

Rusijos televizija „Dožd“
„Scanpix“/„RIA Novosti“ nuotr. / Rusijos televizija „Dožd“
Šaltinis: 15min
6
Skaitysiu vėliau
A A

Ukrainos nacionalinė radijo ir televizijos taryba įpareigojo šalies kabelines televizijas nebetransliuoti Rusijos televizijos kanalo „Dožd“. Teigiama, kad ši vienintelė nepriklausoma televizija Rusijoje nusižengė nepripažindama Ukrainos suverenumo ir teritorinio vientisumo, skelbia „Kyiv Post“.

„Šio kanalo transliacijose riba tarp Ukrainos Chersono regiono ir Krymo autonominės respublikos buvo parodyta kaip siena tarp Ukrainos ir Rusijos Federacijos“, – per tarybos posėdį teigė jos narys Serhijus Kostynskis.

Jo teigimu, taryba visus 2016 metus fiksavo „Dožd“ vykdomus Ukrainos įstatymų pažeidimus. Esą kanalas neleistinai rodė rusiškas reklamas, o televizijos žurnalistai lankėsi Kryme, kurį 2014-aisiais aneksavo Rusija.

„Dožd“ vadovė Natalija Sindejeva išreiškė apgailestavimą dėl tokio Ukrainos nacionalinės radijo ir televizijos tarybos sprendimo, bet pridūrė: „Tikiuosi, kad žiūrovai Ukrainoje ras galimybių stebėtų mūsų transliacijas mūsų tinklalapyje, aplikacijoje išmaniesiems televizoriams ir kitais būdais.“

Į Rygą iš Maskvos neseniai išsikraustęs nepriklausomas Rusijos žurnalistas Sergejus Ragozinas neslėpė nuostabos dėl tokio Kijevo sprendimo.

L.Ragozinas: ką tik grįžau iš Dniepro, kur tūkstančiai žmonių yra nelegaliai įsirengę palydovines lėkštes, kad galėtų žiūrėti Rusijos propagandos kanalus. O Ukraina uždraudžia „Dožd“.

„Ukraina uždraudžia „Dožd“ – vienintelį nepriklausomą Rusijos televizijos kanalą, kuris puikiai, objektyviai nušvietė Maidano įvykius ir karą. Kvaila.

Ką tik grįžau iš Dniepro, kur tūkstančiai žmonių yra nelegaliai įsirengę palydovines lėkštes, kad galėtų žiūrėti Rusijos propagandos kanalus. O Ukraina uždraudžia „Dožd“. Kaip protinga“, – teigė L.Ragozinas.

O BBC dirbantis ukrainietis žurnalistas Oleksijus Solohubenka tviteryje parašė: „Kas laimi iš šio sprendimo? Ukrainos pareigūnai kanalui „Dožd“ daro tai, ką jam anksčiau padarė rusai.“

Apie 90 Ukrainos kabelinių televizijų, kurios transliavo kanalą „Dožd“, jį išimti iš pasiūlos turės per mėnesį. Šią televiziją Ukrainoje reguliariai žiūri maždaug 500 tūkst. žmonių.

Komentarai: 6
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min