Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Užsienio verslų dilema – trauktis iš Sindziango ar užmerkti akis prieš uigūrų kančias?

2019 metų vasarą vienam iš prekės ženklo „Patagonia“ vadovų paskambino patikimas auditorius, dirbantis Kinijoje, ir pranešė, kad suplanuota kelionė į kai kuriuos Sindziango regiono medvilnės ūkius neįvyks.
Uigūrai Kinijoje
Uigūrai Kinijoje / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Netrukus iškilo ir kitų kliūčių. Informacija iš tiekėjų regione nutrūko.

„Matėme, kaip paslapties šydas darosi vis tankesnis“, – pasakojo „Patagonia“ vadovas Mattas Dwyeris, prižiūrintis šios drabužių gamintojos tiekimo grandines.

Jis ilgai bandė išsiaiškinti, kas vyksta, susirūpinęs žiniasklaidos pranešimais apie Sindziange plačiai paplitusias represijas prieš uigūrus ir priverstinį darbą.

„Kai nulupi svogūną, jis gana greitai pradeda dvokti“, – vaizdingai pažymėjo M.Dwyeris.

2020 metų liepos mėnesį jo įmonė nusprendė nutraukti du dešimtmečius trukusį bendradarbiavimą su partneriais Kinijoje ir užmegzti ryšius su medvilnės augintojais, medvilnės gamyklomis ir verpėjais kitose šalyse.

Praėjusią savaitę Kinijos vykdomos represijos prieš uigūrų tautą buvo vėl atsidūrusios dėmesio centre po to, kai kibernetiniai įsilaužėliai išplatino policijos dokumentai, kuriuose išsamiai aprašytas sisteminis žmogaus teisių pažeidinėjimas Sindziange.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius