Beveik 80 metų gyvuojantis Vatikano radijas pradeda transliuoti reklamą tam, kad padengtų vis labiau augančias išlaidas.
Pasak šventojo sosto atstovo spaudai ir Vatikano radijo direktoriaus Federico Lombardi, išlaikyti šį radiją per metus kainuoja apie 19 mln. svarų sterlingų.
Pajamos iš reklamos, manoma, atneš 175–260 tūkst. svarų sterlingų per metus. Šie pinigai, pasak F. Lombardi, bus naudojami „naujoms iniciatyvoms ir naujoms programoms“.
Vatikano atstovo spaudai teigimu, reklamos agentūra tikrins reklaminius skelbimus, kad užtikrintų, jog jie atitinka bažnyčios moralinius standartus.
Pirmasis Vatikano radijo reklamuojamas prekės ženklas bus Italijos energijos kompanija „Enel“. Reklama bus transliuojama itališkai, angliškai, ispaniškai, prancūziškai ir vokiškai.