Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota: 2009 sausio 14d. 16:06

Vokietijoje atšauktos reklamos su „nacių šūkiu“

Kava
Gedimino Savickio/BFL nuotr. / Kava

Vokietijoje buvo skubiai atšaukta reklamos kampanija, nes buvo sulaukta skundų, kad joje vartojamas šūkis, kabėjęs prie įėjimo į nacių Buchenvaldo koncentracijos stovyklą, trečiadienį rašo laikraštis„Frankfurter Rundschau“.

Kavos kompanija „Tchibo“ ir naftos grupė „Esso“ nukabins reklaminius plakatus su šūkiu „Kiekvienam savo“, kurie buvo iškabinti maždaug 700-uose degalinių visoje Vokietijoje.

Tą frazę daugiau kaip prieš 2 tūkst. metų ištarė Katonas („suum cuique“), o vokišką jos vertimą „Jedem das Seine“ ciniškai vartojo naciai.

„Tchibo“ atstovė Angelika Scholz minėtam laikraščiui sakė, kad kompanija „nenorėjo įžeisti niekieno jausmų“, kad tas šūkis buvo blogai pasirinktas ir kad plakatai bus nukabinti „kaip galima greičiau“.

„Esso“ nurodė, kad tuos plakatus sukūrusi reklamos kompanija nežinojo, kad parinktas šūkis turi nacistinį atspalvį.

Šalies pagrindinė žydų organizacija Centrinė žydų taryba Vokietijoje skundėsi, kad tie šūkiai yra arba „neįtikėtinai neskoningi", arba rodo „visišką istorijos neišmanymą".

Minėtos dvi kompanijos ne pirmos Vokietijoje panaudojo tą šūkį. Mobiliųjų telefonų kompanija “Nokia" į panašų ginčą įsivėlė 1998 metais.

Neilgai trukus mažmeninės prekybos grupė „Rewe" taip pat turėjo atšaukti reklaminius plakatus su šūkiu „Kepsninės: kiekvienam savo".

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Mėgaukis šiandien

Laimė jaustis saugiai

Talentingi vaikai

Video

01:53
27:22
19:22

Esports namai

Sveikos ir gražios kojos

URBAN˙/

Parašykite atsiliepimą apie 15min