Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vokietijoje atšauktos reklamos su „nacių šūkiu“

Vokietijoje buvo skubiai atšaukta reklamos kampanija, nes buvo sulaukta skundų, kad joje vartojamas šūkis, kabėjęs prie įėjimo į nacių Buchenvaldo koncentracijos stovyklą, trečiadienį rašo laikraštis„Frankfurter Rundschau“.
Kava
Kava / Gedimino Savickio/BFL nuotr.

Kavos kompanija „Tchibo“ ir naftos grupė „Esso“ nukabins reklaminius plakatus su šūkiu „Kiekvienam savo“, kurie buvo iškabinti maždaug 700-uose degalinių visoje Vokietijoje.

Tą frazę daugiau kaip prieš 2 tūkst. metų ištarė Katonas („suum cuique“), o vokišką jos vertimą „Jedem das Seine“ ciniškai vartojo naciai.

„Tchibo“ atstovė Angelika Scholz minėtam laikraščiui sakė, kad kompanija „nenorėjo įžeisti niekieno jausmų“, kad tas šūkis buvo blogai pasirinktas ir kad plakatai bus nukabinti „kaip galima greičiau“.

„Esso“ nurodė, kad tuos plakatus sukūrusi reklamos kompanija nežinojo, kad parinktas šūkis turi nacistinį atspalvį.

Šalies pagrindinė žydų organizacija Centrinė žydų taryba Vokietijoje skundėsi, kad tie šūkiai yra arba „neįtikėtinai neskoningi", arba rodo „visišką istorijos neišmanymą".

Minėtos dvi kompanijos ne pirmos Vokietijoje panaudojo tą šūkį. Mobiliųjų telefonų kompanija “Nokia" į panašų ginčą įsivėlė 1998 metais.

Neilgai trukus mažmeninės prekybos grupė „Rewe" taip pat turėjo atšaukti reklaminius plakatus su šūkiu „Kepsninės: kiekvienam savo".

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius