Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Žiniasklaidos magnato Murdocho sūnus kaltinamas klaidinęs Britanijos parlamentarus

Jamesas Murdochas
AFP/„Scanpix“ nuotr. / Jamesas Murdochas
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Tarptautinio žiniasklaidos magnato Ruperto Murdocho sūnus Jamesas buvo apkaltintas, jog šią savaitę klaidino Didžiosios Britanijos įstatymų leidėjus sakydamas, jog nežinojo, kad bulvariniame laikraštyje „News of the World“ telefoninį šnipinėjimą vykdė daugiau nei vienas žurnalistas.

Jis buvo perspėtas, jog esama įrodymų, kad šią neleistiną veiklą galėjo vykdyti daugiau reporterių, nurodoma pranešime, kurį ketvirtadienį paskelbė „News of the World“ buvęs redaktorius Colinas Myleris ir Tomas Crone'as, praeitą savaitę atsistatydinęs iš R.Murdocho žiniasklaidos imperijos Britanijos laikraščių leidybos padalinio „News International“ juridinio skyriaus vadovo pareigų.

Jamesas Murdochas, kuris yra „News International“ valdybos pirmininkas, antradienį sakė parlamento komitetui nežinojęs apie šiuos įrodymus, kai patvirtino sprendimą sumokėti kompensaciją Futbolininkų profesionalų asociacijos (PFA) vadovui Gordonui Taylorui, padavusiam bendrovę į teismą dėl numanomo šnipinėjimo.

C.Myleris ir T.Crone'as nurodė: „Norėtume atkreipti dėmesį, kad Jameso Murdocho pasakojimas apie tai, kas jam buvo pasakyta, kai buvo sutarta apmokėti Gordono Tayloro teismo išlaidas, buvo klaidinantis.“

Šių diskusijų centre atsidūrė „Neville'o įrašas“ – vieno jaunesniojo žurnalisto privačiam detektyvui Glennui Mulcaire'ui elektroniniu paštu išsiųstas dokumentas, kuriame esama neteisėtai pasiklausytų balso pašto žinučių tekstų.

Šiame laiške minimas asmuo veikiausiai yra šiuo metu jau uždaryto „News of the World“ vyresnysis reporteris Neville'is Thurlbeckas. Iš laiško galima spręsti, jog šis žurnalistas tikriausiai žinojo apie neteisėtą šnipinėjimą, o tai prieštarauja „News International“ pareiškimams, jog tokią veiklą vykdė tik vienas reporteris.

Per antradienį vykusį posėdį paklaustas leiboristo įstatymų leidėjo Tomo Watsono, ar žinojo apie šio elektroninio laiško egzistavimą, kai buvo nuspręsta sumokėti G.Taylorui, kad byla nepasiektų teismo, J.Murdochas atsakė: „Ne, tuo metu apie tai nežinojau.“

C.Myleris ir T.Crone'as su šiuo teiginiu nesutinka: „Mes tikrai jį informavome apie elektroninį laišką Neville'ui, kuris buvo mums atsiųstas Gordono Tayloro advokatų.“

Tuo tarpu Jamesas Murdochas paskelbė pranešimą, kuriame sakoma: „Laikausi savo parodymų paskirtajam komitetui.“

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min