Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Po pirmojo greičio ruožo Benedikto Vanago ekipažas „Silk Way“ maratone – 13- as

Rugsėjo 6-ąją dieną startavo pirmasis įskaitinis „Silk Way 2009“ greičio ruožas, po kurio paaiškėjo greičiausieji maratono ekipažai. 141 kilometro ilgio išbandyme puikiai pasirodė Benedikto Vanago ir Sauliaus Jurgelėno tandemas, važiuojantys latvišku „OSCar“ automobiliu: tarp 48 finišavusių dalyvių jie buvo trylikti ir tai jiems pavyko padaryti nepaisant nepalankių sąlygų – ekipažui teko startuoti iš rikiuotės uodegos.
Lyderiauja olandas Gerardas De Rooy su „Iveco“.
Lyderiauja olandas Gerardas De Rooy su „Iveco“. / Organizatorių nuotr.

Automobilių įskaitoje greičiausi ruože buvo favoritai – gamyklinė „Volkswagen“ komanda, užėmusi pirmas keturias pozicijas. Pirmuoju „Silk Way 2009“ lyderiu tapo žinomas ralio bei ralio-reido varžybų meistras – Nasseras Al-Attiyah iš Kataro, beveik trimis minutėmis aplenkęs Carlosą Sainzą, po kurio išsirikiavo dar su „Volkswagen“ pilotai – Markas Milleris ir Ginielis De Villiersas. Penktas absoliučioje įskaitoje buvo prancūzas Christianas Lavieille su „Nissan“, teigiama išplatintame pranešime spaudai.

Sunkvežimių įskaitoje pirmajame penketuke dominuoja pavardės, kurias esame įpratę matyti legendiniame Dakaro maratone. Lyderiauja olandas Gerardas De Rooy su „Iveco“, nuo jo vos 12 sekundžių atsilieka vietinis herojus – Vladimiras Čaginas, vairuojantis „Kamaz“, o trečias – čekas Alesas Lopraisas („Tatra“). Ketvirtąją ir penktąją vietas užima dar du „Kamaz“ atstovai – Firdausas Kabirovas bei Ilgizaras Mardejevas.

„Silk Way 2009“ Lietuvos atstovai dalyvauja tik automobilių klasėje. B.Vanagas ir S.Jurgelėnas tarp mūsiškių yra greičiausi ir nuo lyderių atsilieka 19 minučių. Antano Juknevičiaus ir kazachstaniečio Andrejaus Stepanovo ekipažas su „Bowler“ užima 31-ąją vietą ir lyderiams pralaimi kiek daugiau nei 36 minutes. Paskutinę - 48-ąją vietą užima šeimyninis Arūno ir Aurimo Lekavičių duetas su „Mitsubishi Pajero“, kurie tos dienos varžybose patyrė nesklandumų ir prarado nemažai laiko – nuo lyderių jie atitolę 1 valandos ir 28 minučių intervalu.

Jei prieš tai vykęs 2013 metrų ilgio ruožas Kazanėje praėjo tarsi lengvas apšilimas, tai rugsėjo 6-osios varžybos atnešė išties karštų įspūdžių. B.Vanagas minėjo, kad greičio ruožas pasižymėjo labai įvairiomis važiavimo sąlygomis: nuo plačių kelių, kur jų „OSCaro“ greitis siekdavo iki 170 kilometrų per valandą, iki duobėtų ir sunkiai pravažiuojamų atkarpų. Sausos oro sąlygos lėmė, kad iš po anksčiau startavusių ekipažų automobilių ratų kilo tiršti dulkių debesys, vietomis bloginę matomumą. Kadangi startas vyko ne pagal prologo rezultatus, o pagal startinius numerius, todėl Benediktui su Sauliumi teko lenkti nemažai lėtesnių dalyvių, o tokie manevrai visada būna sudėtingi ir kartu – pavojingi.

B.Vanago nuomone, šiandieninis jų tempas parodė, kad jis po truputį pradeda perprasti automobilio valdymą. Tiesa, teko ir paklaidžioti, dėl ko sugaišta apie 7-10 minučių, tačiau lenktynininko, kuris bando savo galimybes naujoje autosporto disciplinoje, manymu, visa tai įeina į mokymosi procesą.

Rugsėjo 7-ąją dalyvių laukia du 115 kilometrų ilgio greičio ruožai, kurių vienas bus Rusijoje, o kitas – jau Kazachstane. Varžybų maršrutui judant piečiau, dalyvių laukia vis nauji iššūkiai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius