Dabar populiaru
Publikuota: 2017 balandžio 11d. 08:05

Geriausiai šalyje klientus aptarnauja „Benu“ vaistinė – tyrimas

Vaistinė
Vaistinė

Vaistinėse apsilankę slapti pirkėjai konstatavo, kad Lietuvos vaistinių sektoriuje klientų aptarnavimo kokybė yra aukščiausia iš trijų Baltijos šalių, o geriausiai klientus aptarnauja „Benu“ vaistinė, rodo tyrimų bendrovės „Dive Group“ šiemet pirmąkart atliktas klientų aptarnavimo kokybės tyrimą vaistinių sektoriuje, kurio išvadas skelbia„Verslo žinios“.

Iš penkių tirtų mūsų Lietuvos vaistinių tinklų aukščiausiai įvertinta „Benu“ (84,5 proc.), antra – „Gintarinė vaistinė“ (83,6 proc.), trečia – „Eurovaistinė“ (82,4 proc.). Pasak „Dive Lietuvos“ atstovės Tomos Dailydaitės-Pakėnienės, „Benu“ pirmą vietą pelnė dėl to, kad jos darbuotojai aiškinasi kliento būklę išsamiau: klausinėja norėdami išsamiau sužinoti, kuo klientas skundžiasi, kokie jo simptomai ir panašiai. Kitose vaistinėse kliento ligos eiga ar būklė pasitikslinama šiek tiek rečiau.

Vaistinės vertintos pagal tokius kriterijus kaip aplinka, darbuotojo įvaizdis (išvaizda), darbuotojo bendravimo įgūdžiai ir darbuotojo konsultavimo bei pardavimo įgūdžiai. Užsukę į vaistines slapti pirkėjai konsultavosi su vaistininku arba vaistinės konsultantu. Su vaistininku – dėl peršalimo simptomų mažinimo, o su konsultantu – dėl maisto papildų bendrai organizmo būklei gerinti.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Žiemos olimpinės žaidynės

Parašykite atsiliepimą apie 15min