Mitų ir faktų apie ECTS atskyrimui sukurta virtuali prezentacija „ECTS MITAI“. Čia pateikiami 7 populiariausi pašnekesiuose su Lietuvos aukštųjų mokyklų dėstytojais, administracija, studentais ar susijusių institucijų atstovais sutinkami teiginiai. Jų gajumas akademinėje terpėje neretu atveju prisideda prie studijų kultūros kaitos stabdymo, nes dažniausiai susijęs su skepticizmu studentų atžvilgiu arba pačių studentų vangumu.
Tuo tarpu Lietuvos aukštajame moksle įtvirtinama ECTS siekia kokybinių studijų pokyčių. Ji neapsiriboja tik kreditų kaupimo ir perkėlimo sistemos adaptavimu Lietuvoje, o pristato kreditais pagrįstą studijų filosofiją, orientuotą į studentą. Tik šioje sistemoje studentas turi būti aktyvus, sprendžiantis ir atsakingas studijų proceso dalyvis. Išsiplečia dėstytojų vaidmenų spektras: jie tampa ne tik dalyko turinio perteikėjais, bet ir motyvuotojais, pagalbininkais pažinimo kelyje, vertintojais, diskutuojant apie pasiektą studijų pažangą.
Įsisavinus pagrindinius ECTS principus ir ja vadovaujantis, Lietuvos aukštojo mokslo institucijos, tikimasi, bus labiau matomos, tai padės joms dalyvauti Europos akademinėse iniciatyvose, palengvins absolventų diplomų ir kvalifikacijų pripažinimą, padės pritraukti daugiau studentų iš užsienio.