Dabar populiaru
Publikuota: 2015 birželio 19d. 16:27

Internete plinta šmaikščios KTU savireklamos interpretacijos

Internautai „patobulino“ KTU savireklamos tekstą.Pavadinimas
„Facebook“ nuotr. / Internautai „patobulino“ KTU savireklamos tekstą.Pavadinimas

Kauno technologijos universiteto (KTU) reklamos kampanija, kurioje originaliai iššifruojamos šios ir kitų Lietuvos aukštųjų mokyklų pavadinimų santrumpos, pažadino internautų fantaziją. Socialiniuose tinkluose klaidžioja nemažai šios savireklamos interpretacijų.

„Šiandien KTU savo feisbuke paviešino reklamą, išjuokiančią kitus šalies universitetus ir išnaudojančią visą įmanoma jų akronimų potencialą. 

Perskaitęs negatyvius komentarus, nusprendžiau, jog dabar (krentant galvoms) yra pats laikas ieškotis darbo KTU rinkodaros skyriuje. Siunčiu jiems šią nuotrauką kartu su prikabintu savo CV. Mano nuotykiai KTU tik prasideda... (šypsenėlės ženklas)“, – socialiniame tinkle „Facebook“ rašo Paulius, sukūręs KTU savireklamą atkartojantį savo gyvenimo aprašymą.

„Facebook“ nuotr./Internautai „patobulino“ KTU savireklamos tekstą.
„Facebook“ nuotr./Internautai „patobulino“
KTU savireklamos tekstą.

Kiti internautai KTU plakatus „patobulino“ savaip iššifravę šios aukštosios mokyklos santrumpą. Pavyzdžiui: „K – kam, T – tas, U – universitetas“ ar „K – ką, T – tu, U – užsirūkei“ ir pan.

KTU atstovų teigimu, panašios interneto vartotojų kūrybos universitetas nekomentuoja.

Tomas Karpavičius, reklamos agentūros „Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos vadovas, įsitikinęs, jog nei pati reklama, nei jos interpretacijos jokios žalos universiteto įvaizdžiui nepadarys.

„Nebent finansinę, jei kokia nors itin priekabi komisija užtaisys baudą už, tarkime, lyginamosios reklamos įsivaizduojamo žalingumo interpretacijų visovės pažeidimą“, – kalbėjo pašnekovas.

Anot jo, tikėtina, kad tokia reklama pajėgi atsijoti tamsuolius ir runkelius, kurie jos paprasčiausiai nesupras. 

Reklamą visi užmirš. O jei reikės, KTU gali ir naują reklamą išleisti, „įvaizdžiui taisyti“. Svarbu, kad pats KTU būtų ir darytų tai, ką žada.

T.Karpavičius atkreipė dėmesį, kad įvaizdis visų pirma kyla nuo to, kas KTU yra, o ne ką rodo lauko reklamose.

„Svarbiausia, kokie studentai iš jo išeina, ką jie pasakoja savo tėvams ir draugams, kokia eina informacija „po pabandymo“. Reklamą visi užmirš. O jei reikės, KTU gali ir naują reklamą išleisti, „įvaizdžiui taisyti“. Svarbu, kad pats KTU būtų ir darytų tai, ką žada“, – kalbėjo pašnekovas.

15min.lt primena, kad nauja KTU savireklama, skirta patraukti potencialius studentus, Kaune pasirodė šią savaitę ir iš karto sukėlė šurmulį. Vieni ją gyrė, kaip originalų būdą atkreipti visuomenės dėmesį į universiteto siūlomas studijų programas, kiti kritikavo, jog buvo peržengtos etikos normos. Kai kurie įžvelgė ir galimą lyginamosios reklamos įstatymo pažeidimą.

„Facebook“ nuotr./ką tu užsirūkei
„Facebook“ nuotr./ką tu užsirūkei

KTU atstovai tvirtino, jog abreviatūros, t.y. santrumpos, šifruoja KTU požiūrį į savo pranašumus ir pažadus būsimiems studentams, o toks intelektualus žaidybinis priėjimas reklamoje negali būti traktuojamas kaip lyginamoji reklama.

15min.lt savo skaitytojų taip pat klausė, kaip jie vertina šią reklamos kampaniją. Apklausoje savo nuomonę išsakė 1354 portalo lankytojai. Didžioji dalis, 48 proc., jų teigė, jog reklama nepatiko ir jie ją vertina kaip neetišką. 40 proc. džiaugėsi reklamos originalumu, o 11 proc. jos nepastebėjo.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Žiemos olimpinės žaidynės

Parašykite atsiliepimą apie 15min