-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

ISM studentai skatina socialinį verslumą ir inovacijas pasaulyje

Tarptautinis socialinių verslo situacijų konkursas studentams „Creative Shock“ sugrįžta! Penktus metus ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studentų organizuojamas tarptautinis konkursas ne tik supažindins studentus su socialinio verslo modeliu, bet ir kels iššūkį dalyviams – išspręsti realias socialinių organizacijų ir įmonių strateginio valdymo bei marketingo problemas.
Tarptautinis socialinių verslo situacijų konkursas studentams „Creative Shock“ sugrįžta!
Tarptautinis socialinių verslo situacijų konkursas studentams „Creative Shock“ sugrįžta! / Organizatorių nuotr.

Penkios geriausiai pasirodžiusios komandos pateks į finalą, kurio metu turės tik vieną naktį išgvildenti specialiai organizatorių paruoštą realaus socialinio verslo situaciją. Konkurencingą įtampą tarp komandų skatins 1500 EUR pagrindinis prizinis fondas, Turkish Airlines įsteigti lėktuvo bilietai pasirinkta kelionių kryptimi ir atgal bei kiti vertingi prizai. 


Nuo 2011 metų organizuojamas konkursas „Creative Shock“ sulaukia vis didesnio susidomėjimo. 2014-aisiais metais buvo pritraukta daugiau nei 600 dalyvių iš 125 universitetų 61 pasaulio valstybėje. 2015 metais „Creative Shock“ tapo Europos Komisijos rengiamų Europos verslininkystės skatinimo apdovanojimų (EEPA) nacionalinės atrankos nugalėtojais. 

Organizatorių nuotr./Tarptautinis socialinių verslo situacijų konkursas studentams „Creative Shock“ sugrįžta!
Organizatorių nuotr./Tarptautinis socialinių verslo situacijų konkursas studentams „Creative Shock“ sugrįžta!

„Jau daugiau nei tris metus bendrauju su ISM studentais, kurie kasmet rengia nuolat augantį studentų socialinio verslumo konkursą “Creative Shock”. Man patiko, kad per tą laiką konkursas išaugo ir išsiplėtė, tiek dalyvių, jų atstovaujamų šalių ir vertinimo komisijos narių prasme. ISM studentai atlieka labai svarbią misiją – plėtoja ir populiarina jaunų žmonių supratimą apie socialines inovacijas ir socialinį verslumą, kas yra ypač aktualu Lietuvai ir kaimyninėms šalims, kurios neturi gilių tradicijų šiose srityse“, – mintimis apie projektą dalinosi VšĮ „Saulėtekio slėnio“ konsultantas Mindaugas Danys.


„Creative Shock“ projekto metu studentai yra susipažindinami su vis didesnį populiarumą įgaunančiu verslo modeliu – socialiniu verslu. Šiais metais konkurso dalyviams teks spręsti realias verslo problemas, kurti įmonių strategijas ir reklamines kampanijas, dirbti prie partizaninio marketingo idėjų. Keturių dienų finalo metu vyks atviros paskaitos ir kūrybinės dirbtuvės, kuriose savo patirtimi dalinsis socialinio verslo atstovai iš Lietuvos ir užsienio, o komandų sprendimus vertins garbinga komisija. Po nugalėtojų apdovanojimų ceremonijos bus rengiamas kontaktų vakaras, kurio metu studentai turės galimybę artimiau susipažinti bei pasidalinti įspūdžiais su kolegomis iš kitų valstybių, garbinga komisija, partneriais bei organizatoriais. 
Suburkite 3-4 studentų komandą arba registruokitės individualiai, varžykitės ir laimėkite! Registracija vyks iki spalio 18 d. Daugiau informacijos apie konkursą bei registraciją rasite čia. 


Galimybę spręsti realias verslo situacijas ir prisidėti prie visuomenės gerovės didinimo studentams suteikia konkurso organizatoriai – ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas ir ISM Studentų atstovybė.

Organizatorių nuotr./Tarptautinis socialinių verslo situacijų konkursas studentams „Creative Shock“ sugrįžta!
Organizatorių nuotr./Tarptautinis socialinių verslo situacijų konkursas studentams „Creative Shock“ sugrįžta!

Visas naujienas taip pat galite sekti mūsų „Facebook“ paskyroje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius