Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

ISM studentas laimėjo IV vietą Baltijos regiono rinkodaros ir ekonomikos konkurse

ISM Ekonomikos ir politikos programos III kurso studentas Vytautas Ulozas Baltijos regione laimėjo IV vietą pasaulinės bendrovės „Unilever“ organizuotame ekonomikos ir vadybos konkurse „Unilever Game 2010“.
Vytautas Ulozas
Vytautas Ulozas / ISM nuotr.

Konkursas „Unilever Game 2010“ – tai individualus, virtualus žaidimas, trunkantis 5 savaites ir susidedantis iš kelių etapų. Kiekvieną savaitę dalyviai gauna užduotį – atvejo analizę iš įvairių sričių (pardavimai, rinkodara, žmogiškieji ištekliai, finansai, tiekimo grandinės valdymas) ir per septynias dienas turi pasirinkti tinkamiausius atsakymus. Šis konkursas organizuojamas Baltijos šalyse, Čekijoje, Vengrijoje, Lenkijoje ir Rumunijoje.

„Unilever“ valdo tokius prekės ženklus, kaip „Dove“, „Surf“, „Knorr“, „Hellman's“, „Lipton“, „Rama“.

Čia galite rasti V.Ulozo „Studentų zonai“ rašytas ERASMUS patirtis!

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius