-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Iššūkis Lietuvos studentams – verslo konkursas „Creative Shock‘13“

Jau šį mėnesį Lietuvos studentai turės galimybę universitete įgytas žinias pritaikyti globaliu mastu – prasidėjo registracija į tarptautinį verslo situacijų konkursą studentams „Creative Shock'13“. Jo dalyviams teks spręsti strateginio valdymo bei marketingo problemas vienai didžiausių pasaulyje socialinių organizacijų iš Filipinų „Gawada Kalinga“.
Verslo konkursas „Creative Shock‘13“
Verslo konkursas „Creative Shock‘13“ / „Creative Shock‘13“ organizatorių nuotr.

Taip pat, pasitelkus kūrybingumą bei inovatyvumą Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) inicijuotoje užduotyje „LiMA Kūrybiškumo iššūkis“ ruošti marketingo strategijas Baltijos šalių socialiniams verslams bei organizacijoms. Tokią galimybę spręsti realias verslo situacijas ir prisidėti prie visuomenės gerovės didinimo akademiniam jaunimui suteikė konkurso organizatoriai – ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Studentų konsultacinis klubas ir šio universiteto Studentų atstovybė.

„Creative Shock'13“ konkurso metu studentai susipažins su vis didesnį populiarumą įgaunančiu verslo modeliu – socialiniu verslu. Spęsdami tikras socialinio verslo problemas, jie gilins savo konsultacines ir analitines žinias. Visas užduotis konkurso dalyviams parengė Studentų konsultacinis klubas, vienijantis ISM studentus, besidominčius strateginiu valdymu bei verslo konsultacijomis. „Ruošdami verslo situacijas konkurso dalyviams analizavome realias įmones, rinkas, mokėmės struktūriškai dėstyti mintis ir, svarbiausia, iš anksto numatyti problemą, ją išspęsti bei pateikti taip, kad dalyvausiančios komandos būtų nukreiptos reikiama linkme“, – teigia klubo prezidentas Aras Dapkus. Pasak jo, verslo užduotys bus tikrai kompetentingos – jas padėjo rengti ir profesionalūs verslo konsultantai bei dėstytojai.

Verslo situacijų konkurse dalyvaujančias komandos turi būti sudarytos iš 3-5 bakalauro ar magistro studentų. Komandas gali sudaryti ir skirtingose aukštosiose mokyklose ar kursuose studijuojantys studentai. Iš visų konkurso dalyvių tik penkios geriausios komandos pateks į finalą, kuris vyks gruodžio 7-8 dienomis, Vilniuje. Jo metu komandos-finalininkės turės tik vieną naktį išnarplioti specialiai organizatorių paruoštą Baltijos šalių socialinio verslo situaciją. Konkurencingą įtampą tarp komandų skatins „Danske Bank“ įsteigtas 1500 EUR pagrindinis prizinis fondas bei kitos vertingos dovanos.

Finalinio etapo metu taip pat vyks atviros paskaitos socialinio verslo žinomumo temomis. Savo patirtimi su visais norinčiais pasisemti žinių dalinsis verslininkai, marketingo bei reklamos specialistai. Po nugalėtojų apdovanojimų ceremonijos bus rengiamas kontaktų vakaras, kurio metu studentai turės galimybę artimiau susipažinti su kolegomis iš kitų Europos universitetų, pabendrauti su konkurso komisijos nariais, išklausyti jų vertinimus.

Daugiau informacijos apie konkursą bei registraciją rasite www.creativeshock.org.

Konkursas „Creative Shock'13“ vyksta jau trečius metus. Du kartus iš eilės „Creative Shock“ konkursą laimėjo komandos iš SSE Riga universiteto (Latvija). Iš viso per dvejus metus verslo situacijų konkurse jau sudalyvavo daugiau kaip 500 studentų iš Švedijos, Suomijos, Jungtinės Karalystės, Portugalijos, Serbijos, Ukrainos, Baltarusijos, Latvijos, Estijos ir Lietuvos. Anksčiau vykusių konkursų metu komandos paruošė daugiau nei 70 kūrybiškų marketingo idėjų 11-ai Lietuvos socialinių organizacijų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius