Tad pagrindinis dalykas mokykloje, anot jos, – sureguliavimas bendrųjų normų, kurias gali nustatyti ir mokykla, ir mokytojas asmeniškai.
„Tie elementarūs dalykai – savo mokinį laikyti sau lygiu, o ne kažkokiu žemesniu, su kuriuo gali šnekėti, kaip tik nori ar kaip tik tau atrodo. Kad ir kaip kartais pikta, turi suvokti, kad jis turi kitą patirtį, jam kitaip atrodo ir bendrauti kaip su lygiu sau žmogumi“, – kalbėjo jauna mokytoja.
Ji taip pat sakė, kad rasti balansą tarp mokytojo draugo ir griežtojo mokytojo yra didžiulis menas: „Susikurti tą santykį su mokiniu, palaikyti jį asmeniniame lygmenyje ir kartu vis dėlto likti autoritetu yra didžiulis menas. Tai labai priklauso ir nuo asmenybės. Gali apie tai skaityti, gali mokytis, gali imti iš kitų pavyzdį, bet tiesiog ne visi tai sugeba“, – sakė ji.