Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Šalies sostinę aplankė per Lietuvą keliaujanti „Specialybių mugė“

Po visą Lietuvą keliaujanti tarptautinės organizacijos „Fox Universitetai“ rengiama „Specialybių mugė“ apsilankė ir šalies sostinėje.
„Specialybių mugė“
„Specialybių mugė“ / „Specialybių mugės“ organizatorių nuotr.

Kaip minėjo organizacijos vadovė Rita Šakinytė-Petrovė, projekto idėja kilo iš jos pačios skaudžios patirties, kai susiviliojusi anglų filologija, suprato įsėdusi ne į savo roges. „Kaip jaunas žmogus gali teisingai pasirinkti vien perskaitęs gražų aprašymą? O apie laukiantį karjeros kelią nėra net kalbos, nes moksleiviai neturi beveik jokios darbo patirties. Nepasimesti tarp visokių vadybų, filologijų ir administravimų yra labai sunku, todėl ir gimė jau antrus metus per miestus keliaujanti „Specialybių mugė“, kad jaunimas galėtų „pasimatuoti“ vieną ar kitą specialybę ir nuspręsti, ar ji tinka ir patinka“, – mintimis dalijosi moteris.

Į renginį atvykusi darbo biržos atstovė ne tik supažindino moksleivius su šiandienine darbo rinkos padėtimi, bet ir ragino saugotis „svajonių vagių“ — artimųjų, kurie neretai nusprendžia už jaunuolį, ką šiam studijuoti, arba dar blogiau — užsidegimą siekti svajonių gesina tokiomis frazėmis, kaip „tau nepavyks“, „kam to reikia“, „iš to nieko nebus“ ir pan. Savo kalbą moteris baigė V. Čerčilio žodžiais, kuriuos žymusis politikas ištarė jo pasiklausyti susirinkusiam jaunimui: „Niekada niekada niekada nepasiduok“.

Prisistačius lektoriams, vyko pagrindinė renginio dalis — „Galimybių kavinė“. Moksleiviai skirstėsi į specialybių ratelius, kuriuose bendravo su studentais ir įvairių sričių specialistais. Kaip ir anksčiau vykusiuose renginiuose, taip ir Vilniuje, daugiausia besidominčių pritraukė studijos užsienyje, apie kurias pasakojo studentai iš Danijos, Šveicarijos, Švedijos, Anglijos, Olandijos ir Ispanijos. Nemenko susidomėjimo sulaukė  VU TVM pristatomas tarptautinis verslas bei turizmas, taip pat žurnalistika, psichologija ir menai. Moksleiviai noriai bendravo ir su Lietuvos marketingo asociacijos nariu, draudimo bendrovės „If“ rinkodaros departamento vadovu Žilvinu Kulvinskiu. Jis pasidžiaugė, kad bent vieną jaunuolį rimtai sudomino rinkodaros sritimi. Moksleiviai taip pat išgirdo, su kuo valgoma politikos, finansų, vadybos ir ekonomikos, informacinių technologijų, gamtos mokslų, aplinkosaugos, inovatyvių statybinių medžiagų ir technologijų bei inžinerijos specialisto duona.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius