Dabar populiaru
Publikuota: 2012 spalio 23d. 07:31

Studento virtuvėje: meniu priklauso nuo biudžeto

Studentų bendrabutyje
„Scanpix“ nuotr. / Studentų bendrabutyje

Samas Sternas – nuostabių gabumų žmogus. Jo pirmoji receptų studentams knyga buvo išleista 2005-aisias ir buvo išversta į 14 kalbų – turint minty, kad vaikinas gimė 1990-aisiais, tai nėra blogas rezultatas, rašo „The Telegraph“.

Šiuo metu jis studijuoja Edinburgo universitete. Atitraukėme jį nuo studijų, norėdami trumpai pasikalbėti apie studentišką virtuvę: kokių klaidų daro studentai, gamindami maistą, kaip patiems išmokti ruošti įvairius patiekalus bei kada „Guinnesso“ ir bananų“ dieta nekenkia.

– Kokią pagrindinę klaidą studentai daro, ruošdami maistą?

– Jie perka pigius maisto produktus netinkamose vietose. Numatyti studentiškame biudžete ingredientai gali būti puikūs, tačiau tokie produktai kaip mėsa ir žuvis iš tikrųjų jums „atsimoka“, jeigu jūs sumokate už juos truputį daugiau. Taigi per savaitę valgykite mažiau mėsos ir žuvies, daugiau – makaronų, grūdų ir t. t. Na, o ruošdami kažką iš vištienos ar kitokios mėsos bei žuvies, nepagailėkite kiek daugiau pinigų už gerą jų kokybę. Į gamybos procesą visuomet galite įtraukti kitus studentus. Taip bus pigiau ir skaniau, nei kas vakarą valgant jau pagamintą kavinių ar restoranų maistą.

Ji puiki tol, kol jūs papildote ją tinkamu maistu. Kitu atveju jums gali nutikti kažkas labai keista. Apie „Guinnesso ir bananų“ dietą kalbėjo Samas Sternas.

 Į ką reikėtų kreiptis, norint išmokti gaminti?

– Raskite bičiulių, kurie moka gaminti ir darykite tai kartu su jais. Nusipirkite gerą knygą – kad ir mano, jeigu norite – išsirinkite kažką, kas jums patinka, ir bandykite gaminti. Nestresuokite, jei darote klaidų. Duokite sau šiek tiek laiko maistui gaminti, nesvarbu, kokį receptą pasirinkote. Nepradėkite nuo suflė, jei jūs tiesiog gaminate eilinę vakarienę.

Be to, kartą per savaitę surenkite maisto gaminimo vakarą – pakvieskite draugų, mokykitės kartu. Mes taip darydavome kiekvieną antradienį, kai gyvenau kitame bute.

 Be ko, išskyrus įprastus puodus ir keptuves, gamindamas negali išsiversti?

– Rankinio smulkintuvo – jis pagelbės norint pasidaryti smulkintų džiuvėsėlių, suplakti kokteilius, pasigaminti padažus ar trintas sriubas, kurias paruošti iš tikrųjų nekainuoja daug.

 Patark, kaip sveikai maitintis pietaujant valgykloje? Ar tai įmanoma?

– Taip, tiesiog nepirkite riebaus maisto! Būkite ištikimi salotų barams. Arba tiesiog imkite gaminti patys!

 Atskleisk savo mėgstamiausio, pigaus ir lengvo patiekalo receptą. 

– Mano visos dienos pusryčiai – makaronai su padažu (jo sudėtis – kiaušiniai, smulkintas kumpis, tarkuotas sūris ir pagardai) labai geri. Vegetarai gali pakeisti mėsą grybais ir žirniais. Toks patiekalas puikiai tiks pasistiprinti prieš keliaujant į vakarėlį.

 Ką gamini tada, kai nori sužavėti, tačiau maistui paruošti turi mažai laiko?

– Turiu vieną vištienos receptą. Pagaminu ją iš tikrųjų greitai. Patiekalas – skanus, egzotiškas, sveikas, gerai atrodo ir greitai paruošiamas. Tai reiškia, kad lieka laiko paplepėti, linksmintis, žavėti. Iš moterų sulaukiau pagyrų už šį receptą.

 Ką manai apie legendinę „Guinnesso“ ir bananų“ dietą?

– Ji puiki tol, kol jūs papildote ją tinkamu maistu. Kitu atveju jums gali nutikti kažkas labai keista.

Temos: 2 Virtuvė Receptai
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Žiemos olimpinės žaidynės

Parašykite atsiliepimą apie 15min