Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Studentų iniciatyva kuriamas kūrybinių industrijų tinklas

Studentai lankėsi Lietuvoje lyderiaujančiose įvairių sričių įmonėse
„IMKI 2014“ organizatorių nuotr. / Studentai lankėsi Lietuvoje lyderiaujančiose įvairių sričių įmonėse
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Naujausios studijos rodo, jog kūrybinės industrijos yra efektyviausia ekonomikos sritis. Lietuvoje stojančiųjų į šios srities studijų programas vis daugėja, prognozuojamas 5-8 proc. kasmetinis sektoriaus augimas. Sektoriui ir jo eksporto apimtims augant, didėja ir darbdavių reikalavimai specialistams bei poreikis pradėti partnerystę su kitais sektoriaus atstovais – dėl šių priežasčių balandžio 17 d. vyko VGTU Kūrybinių industrijų fakulteto studentų organizuojamas kontaktų mainų renginys „IMKI 2014“.

Renginio metu studentai turėjo galimybę apsilankyti Lietuvoje lyderiaujančiose viešųjų ryšių, marketingo, televizijos, žiniasklaidos ir kitų sričių įmonėse, susipažinti su jose vykstančiais procesais bei parodyti savo gebėjimus atliekant įmonių atstovų paruošas užduotis.

Šia iniciatyva siekiame kurti kūrybinių industrijų tinklą, kurio centrine ašimi tampa universitetas,– teigė projekto koordinatorius VGTU Kūrybinių industrijų fakulteto plėtros prodekanas J.Nugaras.

„Šia iniciatyva siekiame kurti kūrybinių industrijų tinklą, kurio centrine ašimi tampa universitetas. Kūrybos ekonomika Lietuvoje turi neišsenkantį potencialą, tad IMKI tapo puikia proga verslo atstovams susipažinti su kitų kūrybinių industrijų sričių profesionalais bei jaunaisiais specialistais ir aptarti galimas plėtros, bendradarbiavimo kryptis. Viena iš jų – verslo problemų integravimas į studijų procesą“,– teigė projekto koordinatorius VGTU Kūrybinių industrijų fakulteto plėtros prodekanas Justas Nugaras.

Kontaktų ir patirčių mainų renginyje „IMKI“ dalyvavo virš 50-ies kūrybinių industrijų studentų, kurie lankėsi Lietuvoje gerai žinomose įmonėse ir organizacijose: „15min“, LRT, JAV ambasada, „IDEA Havas Media“, „VRP Hill+Knowlton strategies“ ir kitose. Šie vizitai tapo proga studentams užmegzti ryšius ateičiai bei parodyti studijų metu įgytas kompetencijas. Įmonėse jiems buvo pateikiamos įvairiausių gebėjimų reikalaujančios užduotys – nuo scenarijaus videoklipui sukūrimo, žiniasklaidos ar renginio planavimo iki komunikacijos strategijos parengimo.

„IMKI 2014“ yra puiki iniciatyva ir mes džiaugiamės dalyvaudami projektuose, kurie leidžia studentams įgyti tikros darbo praktikos. Komandos, kurios JAV ambasadoje pristatė savo idėjas, yra labai kūrybingos ir mes kviečiame tokius studentus dalyvauti ambasados praktikos programoje",– sakė JAV ambasados Lietuvoje kultūros atašė Nina Murray.

Renginys „IMKI“ kūrybinių industrijų sektoriaus atstovus ir studentus sukvietė jau trečiąjį kartą. Renginio uždarymo vakaras vyko kavinėje „Reinis the Cook“, kur įmonių, organizacijų ir universiteto atstovai bei studentai keitėsi patirtimi ir kontaktais, diskutavo kūrybinių industrijų plėtros temomis, buvo apdovanoti perspektyviausi studentai.


 


 


 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min