Apklausus studentus paaiškėjo, kad „YouTube“ tinklalapis mėgstamiausias tarp 18–24 metų amžiaus jaunuolių. Šiai vaizdo įrašų svetainei nusileido tokie itin vertinami prekių ženklai kaip „Wikipedia“, „Google“ ir „Apple“.
Primename, kad „Google“ įsigijo „YouTube“ 2006-aisiais už 1,65 mlrd. dolerių. „Google“ tarp studentų mėgstamiausių prekės ženklų sąraše atsidūrė ketvirtoje vietoje.
Prieš pradedant apklausą buvo sudarytas 220 prekės ženklų sąrašas. Pastarasis buvo sudaromas, lyginant keletą skaičių: prekės ženklo paminėjimus forumuose ir socialinėje žiniasklaidoje, taip pat interviu su jaunuoliais.
Vėliau internetinėje apklausoje respondentai turėjo pasirinkti taikliausiai jų emocijas atspindintį žodį nurodyto prekės ženklo atžvilgiu. Tarp galimų pasirinkimų buvo tokie žodžiai kaip: „myliu“, „patinka“, „esu abejingas“, „nemėgstu“ ir „nekenčiu“.
Mėgstamiausių prekės ženklų tarp studentų dešimtukas:
1. „YouTube“
2. „Wikipedia“
3. „Cadbury“
4. „Google“
5. „BBC“
6. „Skype“
7. „Doritos“
8. „Boots“
9. „Amazon“
10. „Cancer Research“