2022 12 02, 13:59

Sudominti technologijomis pasirinko „iPad“: kasdien naudoja tūkstančiai vaikų

Daugiau nei 8 tūkstančiai vaikų per savaitę, virš šimto mokytojų ir per 300 lokacijų įvairiuose miestuose bei miesteliuose – tokį mastą šiandien įgavo „Robotikos akademijos“ būreliai. Jau dešimtus metus iš eilės vykstantiems užsiėmimams nepaliaujama ieškoti naujovių, įdomesnių, patrauklesnių ir patogesnių būdų bei įrankių vaikus įtraukti į technologijas, robotiką, inžineriją ir programavimą.
Sudominti technologijomis pasirinko „iPad“: kasdien naudoja tūkstančiai vaikų
Sudominti technologijomis pasirinko „iPad“: kasdien naudoja tūkstančiai vaikų / „Robotikos akademijos“ nuotr.

„Robotikos akademijos“ savininkai teigia, kad per dešimtmetį būta daug pokyčių, išmokta daug pamokų, tačiau vienas dalykas nepasikeitė – tai jų aistra ir meilė technologijoms, todėl platformos ir įrenginių mokymo procesui norėjo tokios, kuri būtų lengvai valdoma ir ilgai veikianti. Įvertinus poreikius ir sukauptą patirtį, atsakymas buvo aiškus – „iPad“.

Naudoja pažangiausius įrankius

„Robotikos akademijoje“ vaikai robotus programuoja, eksperimentuoja, programavimo pagrindų mokosi ir įvairias užduotis atlieka naudodami šiai dienai pažangiausias technologijas: robotus, kompiuterius ir kompiuterinius žaidimus.

Užsiėmimams naudojamų „iPad“ organizacija turi daugiau nei 600 – šie įrenginiai jaunimo švietimui atrinkti įvertinus patogumą tiek organizacijai, tiek ir patiems vaikams.

„Mums labai svarbu, kad vaikai komfortabiliai jaustųsi naudodami mūsų technologijas. „iPad“ yra labai intuityvūs, turi ilgai veikiančias baterijas, labai stabiliai veikia ir turi pačias moderniausias bei pažangiausias aplikacijas ir programas“, – sako Kristijonas Vasiliauskas, „Robotikos akademijos“ bendrasavininkas ir kūrybos vadovas.

Patogu dirbti mobiliai

Ieškodami vaikams patogaus, kokybiško ir patikimo sprendimo, „Robotikos akademijos“ atstovai atsižvelgė į įvairiausius parametrus, pradedant kaina, dydžiu, svoriu, galia ir baterijos ištvermingumu, baigiant centralizuoto valdymo, aplikacijų pirkimo ir diegimo galimybėmis.

Visos šios savybės svarbios, kadangi tiek vasaros stovyklos, tiek būrelių užsiėmimai vyksta ne vienoje vietoje. Mokytojams keliaujant per skirtingas ugdymo įstaigas, jiems turi būti patogu su savimi vežtis reikiamą įrangą, kuri neišsikrautų po kelių valandų naudojimo.

„Mums „iPad“ labiausiai tiko dėl savo ilgaamžiškumo, lengvumo bei patrauklumo vaikams. Užsiėmimuose jie programuoja robotus, žiūri instrukcijas bei prieina prie interaktyvių užduočių“, – sako Džiugas Lukas Eidukas, „Robotikos akademijos“ bendrasavininkas ir direktorius. Pasak jo, intuityvią ir paprastą „iPad“ vartotojo sąsają lengvai supranta tiek vaikai ir paaugliai, tiek mokytojai.

Planšetiniai kompiuteriai „iPad“ taip pat padeda taupyti popierių, kadangi jie leido atsisakyti spausdintų užduočių, testų – juos pakeitė skaitmeninės versijos. Nuskenavę QR kodą vaikai taip pat gali žvaigždėmis įvertinti pamoką. O svarbiausia, kad daugybė skirtingų veiksmų ir užduočių yra atliekamos vienu ir tuo pačiu įrenginiu.

Administratorius visus „iPad“ ne tik prižiūri, bet ir valdo

Turint šimtus įrenginių, kuriuos naudoja vaikai, svarbus vaidmuo tenka lengvam centralizuotam jų valdymui.

„Naudodami „Mobile Device Management“ ir „Apple Business Manager“ galime atnaujinti visų „iPad“ operacines sistemas, įkelti naujas instrukcijas, programas bei interaktyvias užduotis“, – teigia D.Eidukas.

Visi „iPad“ planšetiniai kompiuteriai sinchronizuojami per „iCloud“ debesiją. Tai leidžia lengvai įkelti ir ištrinti informaciją, pirkti programas ir jas centralizuotai įdiegti reikiamuose įrenginiuose.

Administratorius gali valdyti ir kitus svarbius parametrus, nuo „Wi-Fi“ slaptažodžių suvedimo, vieningo darbalaukio išdėstymo ir fono parinkimo, iki vaikų praleidžiamo laiko prie ekranų ir jų atliekamų veiksmų sekimo.

Renkantis įrenginius mokymo procesui atsižvelgta ir į ilgaamžiškumą bei išliekamąją vertę. „Apple“ įrenginiuose palaikoma naujausia programinė įranga bent penkerius metus, o, nusprendus atsinaujinti, senųjų vertė padės padengti dalį naujųjų kainos.

„Galime jaustis ramūs, kad „Apple“ dar ilgai palaikys mūsų „iPad“ ir galėsime naudotis pačiomis naujausiomis programomis. Atėjus laikui įsigyti naujų „iPad“, visas procesas bus ypač paprastas, o dėl to, kad, pavyzdžiui, po trejų metų naudojimo „Apple“ įrenginiai išlaiko iki trečdalio savo vertės, juos pardavę gerokai sutaupysime“, – teigia akademijos direktorius.

Technologijų pažinimas – neįkainojama investicija

Ryškus, didelės raiškos „Retina“ ekranas, darbui su vaikais pritaikyti dėklai, didelis pasirinkimas saugių ir patikrintų aplikacijų, surinkimo kokybė, patikimumas – šios ir kitos savybės tik dar labiau išryškina „iPad“ privalumus, „Robotikos akademiją“ lankantiems vaikams tyrinėjant turinį, kurį sudaro daugiau nei 900 akademinių valandų ar dirbant su 450 unikalių robotų konstruktų ir programų. „Robotikos akademijos“ bendrasavininkai užsimena, kad ateityje ketina investuoti į papildytosios realybės technologiją.

„Neabejotinai ateityje technologijų tiktai daugės. Tad gebėjimas jas pažinti, valdyti, kurti, kurti, konstruoti, programuoti bus neįtikėtinai vertingas įgūdis ir savybė. Tad kuo anksčiau pradėsite mokytis apie technologijas, tuo geriau jas suprasite. Tai yra neįkainojama investicija“, – sako D.Eidukas.

Daugiau informacijos apie „Apple“ sprendimus rasite applesprendimaiverslui.lt.

Daugiau „Robotikos akademijos“ įspūdžių apie „Apple“ įrenginius – video žemiau.

VIDEO: Robotikos akademija sudominti technologijomis pasirinko „iPad“: kasdien naudoja tūkstančiai vaikų

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min