Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

VGTU studento skundas: gėrimų automatas praryja monetas

Monetas praryjantis gėrimų automatas VGTU
15min skaitytojo Simo nuotr. / Monetas praryjantis gėrimų automatas VGTU
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

15min redakcija gavo Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) studentų skundą esą universiteto fakultete stovintis gėrimų automatas, išduodamas grąžą, praryja studentų monetas.

„Pastebėjau tokį įdomų dalyką. VGTU fakultete stovintis gėrimų automatas, išduodamas grąžą, praryja monetas. Panašu, kad toje vietoje, kur turėtų būti surenkamos grąžos monetos, yra išpjauta skylė, kad grąža sukristų į automato dugną, kur vartotojas negali pasiimti“, – skundėsi studentas Simas.

15min susisiekė su VGTU Paslaugų skyriaus vedėju Algirdu Bendiku. Šis apgailestavo dėl susiklosčiusios situacijos. Nuotraukose esantis kavos pardavimo aparatas yra įrengtas VGTU Elektronikos fakultete (Naugarduko g. 41) su UAB „Pardavimo automatai“ sudarius patalpų nuomos sutartį. Anot A.Bendiko, nuomos sutarties terminas pasibaigė šių metų gegužės 31 d., tad automatas nuo birželio 1 d. yra atjungtas ir nebeveikia. Sutarta, kad birželio 2 d. automatas bus išnuomotas ir jį pasiims UAB „Pardavimų automatai“. „Vos sužinoję apie atsiradusį gedimą iš karto informavome įmonę“, – sakė A.Bendikas.

Įmonės pardavimų vadybininkas Edmundas Kurlinkus teigė, kad jie laikosi sąžiningo verslo principo ir tikrai tokiu būdu nesisavina lėšų. „Šis gedimas buvo padarytas pačių vartotojų, dėl mums nežinomų priežasčių, įvertintume tai kaip vandalizmo aktą. Pirmieji apie atsiradusį gedimą mus informavo VGTU administracija, tad jau sureaguota į atsiradusį gedimą iš mūsų pusės. Jei gedimo pašalinti nepavyksta vietoje, aparatas yra išjungiamas, iki kol pašalinsime gedimus ir užtikrinsime tinkamą paslaugos tiekimą“, – komentavo E.Kurlinkus.

Anot jo, dėl patirtų nuostolių klientai gali kreiptis ant automato nurodytais kontaktais ir palikę savo kontaktinius duomenis ar kitaip sutarę, norėdami atgauti patirtą nuostolį, nurodę konkrečią sumą, kurią prarado dėl gedimo. „Pardavimo automatai“ esą visuomet užtikrina sklandų patirto nuostolio dėl gedimo atgavimą, jei klientas apie tai informuoja įmonę.

Naujienų galite įkrauti skaitytojų naujienų portale ikrauk.lt, siųsti el. paštu 15min@15min.lt arba parašyti per „Facebook“ paskyrą štai čia.

Komentarai
Parašykite atsiliepimą apie 15min