Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2023 04 18

Vėl kels sparnus į „Kanų liūtus“: kokias idėjas iš ten parsiveža reklamos ir rinkodaros profesionalai?

Į šiais metais jau 70-ąjį kartą rengiamą kūrybiškumo festivalį „Kanų liūtai“ ruošiasi tūkstančiai reklamos, komunikacijos ir žiniasklaidos specialistų iš įvairių pasaulio šalių.
15min ir „Kanų Liūtų“ nuotr.
15min ir „Kanų liūtų“ nuotr.

Kasmetinis kūrybiškumo festivalis vyks birželio 19–23 dienomis Kanuose, Prancūzijoje. Jame skirtingose kategorijose dėl auksinių, sidabrinių ir bronzinių „Liūtų“ statulėlių bei „Jaunųjų liūtų“ medalių ir didžiųjų „Grand Prix“ prizų varžysis keliasdešimt tūkstančių reklamos, komunikacijos ir rinkodaros darbų.

„Kanų liūtų“ festivalio oficialiojo atstovo Lietuvoje – „15min group“ generalinis direktorius Tomas Balžekas džiaugiasi, kad artėja ta geroji „Kanų liūtų“ savaitė. Visa savaitė skirta kūrybiškumui, jo maksimalios ir labai kokybiškos dozės įkvėpimui. „Man tai geriausia vieta ir laikas pergalvoti savo darbinę veiklą, į ją pažiūrėti kitais kampais. Kasmet parsivežu bent du lapus naujų idėjų. Noriu pakviesti verslų, rinkodaros ir vystymo vadovus apsvarstyti galimybę prisijungti prie mūsų kelionės į „Kanų liūtus“, į kuriuos kviečiame jau dvyliktus metus. Festivalyje iki šiol apsilankė daugiau nei 200 lietuvių. Neabejoju, kad visi apsilankę liko neabejingi „Kanų liūtų“ kokybei, įvairovei, prestižui, daug kas po festivalio padarė didelius pokyčius savo darbinėse veiklose“, – teigia „15min group“ generalinis direktorius.

Gedmanto Kropio BNS nuotr. /Tomas Balžekas
Gedmanto Kropio BNS nuotr. /Tomas Balžekas

Šiais metais į „Kanų liūtus“ penktą kartą vyks reklamos agentūrų „SOMA agency“ ir „Havas Creative“ vadovas Arijus Žakas: „Kadangi esu kelis kartus dalyvavęs „Kanų liūtų“ festivalyje, sugrįžimo laukiu labiau nei savo gimtadienio. Manau, kad kiekvienas su rinkodara, reklama ar kūrybiniais darbais susijęs žmogus turėtų bent kartą gyvenime nukeliauti į „Kanų liūtus“. Suprantu, kad tai labai nepigus malonumas, bet pasaulyje nėra alternatyvos, kuri prilygtų šiam renginiui. Man, kaip reklamos agentūrų atstovui, galimybė pamatyti, suprasti ir prisiliesti prie to, kas vyksta mūsų industrijoje, yra neįkainojama. Grįžus visada būna daugybė minčių ir idėjų, ką ir kaip reikėtų daryti ir kas mūsų laukia ateityje.“

Asmeninio archyvo nuotr. /Arijus Žakas
Asmeninio archyvo nuotr. /Arijus Žakas

„InspiredUM“ direktorius Vasaris Oržekauskas festivalyje taip pat dalyvavo jau keletą kartų. Anot V.Oržekausko, „tai – reklamos ir kūrybiškumo fiesta. „Ir“ naudoju neatsitiktinai – neretai gali susidaryti įspūdis, kad reklama gali būti savitikslė kaip ir menas. Ir šioje fiestoje galima rasti visko – nuo netikrų ir trumpalaikių pranašų iki rimtos problematikos nagrinėjimo bei gana įžvalgių apibendrinimų, kur link vystysis industrija ateinančius keletą metų, kas vyraus pagrindiniuose pasaulio diskursuose ir kas taps svarbu. Ir dar reiktų nepamiršti festivalio vietos – Prancūzijos pajūrio su visais gamtos, miestelio ir gurmaniškais malonumais. Man asmeniškai Kanai davė geroką dozę įkvėpimo ir prisidėjo prie to, kokia „InspiredUM“ agentūra yra šiandien ir kur link vystosi mūsų kompetencijos.“

Asmeninio arch. nuotr./Vasaris Oržekauskas
Asmeninio arch. nuotr./Vasaris Oržekauskas

„Kanų liūtuose“ nekart lankėsi ir „Lidl“ rinkodaros vadovė Kristina Mažeikytė. Ji mano, kad „Kanų liūtai“ yra ne konferencija, o patyrimas. Čia atvažiuoja žmonės, kurie nori susipažinti su keisčiausiomis, paveikiausiomis ir aktualiausiomis istorijomis, kurios yra išverstos į reklamos kalbą. „Kanų liūtų“ festivalyje nagrinėjamos temos apie kūrybiškumo ir verslo efektyvumo sinergiją, judinamos socialinės problemos ir keliamos nepatogios temos, kurių jau negalime palikti spintose, jomis diskutuoja įtakingiausi reklamos pasaulio žmonės ir daro pokyčius. Be to, kad vyksta diskusijos kūrybiškumo svarbos temomis, paraleliai galima pabendrauti su įvairiausiais reklamos pasaulio žmonėmis iš viso pasaulio, aplankyti galingiausių media bendrovių „patyriminius stendus“ ir patiems išbandyti naujausias funkcijas bei suprasti jų panaudojamumą. Na, ir ne paskutinėje vietoje yra tas faktas, kad kuo daugiau susirenka žmonių iš Lietuvos, tuo smagesni būna vakariniai pokalbiai ar spontaniška kelionė po Provansą.“

The Atomic Garden nuotr. /Kristina Mažeikytė
The Atomic Garden nuotr. /Kristina Mažeikytė

Festivalyje nekart lankėsi ir „Ogilvy Vilnius“ vykdomasis direktorius Dovydas Kėdikas, šiemet į jį ir vėl vyks keli agentūros kolegos. „Kanai – visada gerai. Net ir be „rosé“ akinių, be kurių festivalio savaitę sunku įsivaizduoti. Pasaulinės reklamos tendencijos visus besidominčius neišvengiamai pasiekia ir sėdint prie kompiuterių biuruose ar namie. Visgi stebint ir girdint „Kanų liūtus“ gyvai, šalia žinojimo apie tai, kas yra tie skambūs ir madingi žodžiai (sustainability, purpose, inclusion, unbiased, AI, AR ir kt.), ateina pajutimas, kodėl šiandieniniam pasauliui tai yra taip svarbu, vertinga ir, tikiu, neišvengiama. Tai tik laiko klausimas. Kada? Ir kaip? O festivalis įkvepia tai įgyvendinti kuo greičiau bei kiek įmanoma pozityviau, visuomenės, bendruomenės, o kartais ir atskiro individo kontekste. Visa tai įspūdžių, patirties ir juodraščių formatu iš Kanų grįžta su mumis į Lietuvą, kur kartu su kolegomis iš „Ogilvy Vilnius“ bei mūsų klientais spalvinam naują reklamos puslapį Lietuvoje ir už jos ribų“, - sako D. Kėdikas.

Asmeninio archyvo nuotr. /Dovydas Kėdikas
Asmeninio archyvo nuotr. /Dovydas Kėdikas

Daugiau apie „Kanų liūtų“ festivalį ir šių metų programą rasite čia: https://www.canneslions.com

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius