Du 3G ir 43 maršruto autobusai, kuriuose įrengtos specialios vietos dviračiams, kasdien padės dviratininkams užvažiuoti į Šeškinės kalną ir įveikti sudėtingas kelio atkarpas.
Vilniaus miesto mero Remigijaus Šimašiaus teigimu, projektas yra bandomasis, norint išsiaiškinti, ar tokia paslauga būtų reikalinga ir populiari tarp vilniečių.
„Vilnius yra atviras ir draugiškas miestas visoms transporto rūšims. Norime, kad kuo daugiau vilniečių naudotųsi miesto viešuoju transportu, kuris būtų patrauklus ne tik pėstiesiems, bet ir dviratininkams“, – pranešime cituojamas meras.
Pasak UAB „Vilniaus viešasis transportas“ direktoriaus Gintaro Maželio, šiais autobusais vilniečiai ir miesto svečiai galės saugiai pakilti į Šeškinės kalną ir lengviau pasiekti atokiausius šiaurinio Vilniaus rajonus. Jei paslauga pasiteisins, „Vilniaus viešasis transportas“ plės tokių universalių keleiviams bei dviratininkams pritaikytų autobusų maršrutų tinklą.
„Keleiviams už dviračio gabenimą papildomai nereikės mokėti. Tikimės, kad keleiviai bus geranoriški ir šį projektą, numatomą vykdyti iki žiemos pradžios, palaikys“, – sako bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ generalinis direktorius Gintaras Maželis.
Piko valandomis, nuo 16.00 iki 19.30 val., autobusas į Šeškinės kalną važiuos 5 kartus, o per visą dieną – net 16 kartų padės dviratininkams įveikti Šeškinės kalną. Šių autobusų maršrutus tvarkaraščiuose nuo kitos savaitės planuojama pažymėti specialiu dviračio ženkliuku.
Vilniaus savivaldybė planuoja tolimesnę dviračių infrastruktūros plėtrą: iš ES lėšų bus nutiestas dviračių takas nuo Konstitucijos pr. iki Pašilaičių, Fabijoniškių rajonų, taip pat palei Narbuto g. link Pilaitės. Įgyvendinus suplanuotus projektus iki 2020 metų, savivaldybė tikisi, kad 90 proc. vilniečių galės lengvai pasiekti gerą dviračių taką ne tolesniu nei 1 km atstumu nuo savo namų ar darbo, ir visi miesto takai bus sujungti į vieną tinklą.