Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota: 2021 birželio 23d. 12:10

Kiek įpročių turime pakeisti, kad išspręstume plastiko problemą?

Gamtos ir šiukšlių disharmonija
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr. / Gamtos ir šiukšlių disharmonija
Ar tikrai, norint rūpintis aplinka, reikia atsisakyti visų patogumų? O gal galima savo įpročius keisti pamažu, taip mažais žingsneliais prisidedant prie planetos išsaugojimo? Apie tai, kaip rūpintis aplinka galime kiekvienas iš mūsų, 15min studijoje kalbėjomės su „Rimi Baltic“ Socialinės atsakomybės strategijos ir vystymo vadovu Liudviku Aleliūnu, nuomonės formuotoja Ieva Swan ir „Liu Patty desertinės“ šeimininke Liucina Rimgaile.

RIMI inicijuoto projekto „Rūpintis aplinka paprasta“ polapyje portale 15min rasite ne vieną idėją, kaip galima prisidėti prie gamtos išsaugojimo: naudoti daugkartinius maišelius, planuoti apsipirkimus, rinktis ekologiškesnius judėjimo būdus. RIMI prekybos centre prasidėjusios iniciatyvos suteikia galimybę pirkėjui rinktis tvaresnius sprendimus.

„RIMI akcininkai yra švedai, o Švedija tvarumo srityje yra pažengusi gerokai toliau nei bet kuri Baltijos šalis. Tad pirmosios iniciatyvos ir idėjos kilo iš jų“, – sako L.Aleliūnas. Tačiau Lietuvos ir Švedijos gyventojų mentalitetas gerokai skiriasi. Kaip patikrinti, ar pirkėjai yra pasiruošę keisti savo įpročius? Pasak pašnekovo, prieš priimant bet kokius sprendimus versle būtina pasitikrinti rinką, pasiklausti klientų nuomonės, atsižvelgti į konkurentų veiksmus.

Šiemet „Rimi“ pradėjo pilotinį „nulio atliekų“ (angl. zero waste) projektą ir pirkėjus pakvietė įsigyti įvairias švaros ir kūno priežiūros prekes į atsineštas daugkartines taras. „Šis projektas socialiniuose tinkluose buvo tikra bomba. „LinkedIn“ tai buvo pats populiariausias mūsų kada nors parašytas pranešimas ir sulaukė labai daug pozityvios reakcijos. Buvo ir klausimų, ar tai tikrai yra geriausias sprendimas, tačiau mes tikėjomės kritikos, nes visiems neįtiksi. Tačiau pirkėjai iniciatyvą įvertino teigiamai, pardavimai mus tenkina ir jau galvojame apie plėtrą į kitas lokacijas, kadangi šiuo metu projektas veikia tik dviejose parduotuvėse Vilniuje“, – pasakojo „Rimi Baltic“ Socialinės atsakomybės strategijos ir vystymo vadovas.

Kiek plastiko buvo sutaupyta vien tik šiose parduotuvėse pasiūlius naują paslaugą, kaip turėtų keistis visas verslas, kad pasiektume realių aplinkos saugojimo rezultatų ir kaip prie tvarumo prisideda kiekvienas iš pašnekovų, žiūrėkite vaizdo reportaže.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Remiamas turinys

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Metas rinktis

Auk, Lietuva

Esports namai

Kiekvienas gali

URBAN˙/

Parašykite atsiliepimą apie 15min