Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Turizmo departamentas: „Šalyse, kur dievinamas futbolas, raginimas atvykti į krepšinio šventę Lietuvoje kelia susierzinimą“

Panašu, kad 2011 m. Europos krepšinio organizatoriai įsivėlė į viešą ginčą ne tik su Vidaus reikalų ministerija, bet ir su Valstybiniu turizmo departamentu (VTD). Šis atmeta „Eurobasket 2011“ organizatorių priekaištus dėl neva pernelyg mažų pastangų čempionatą reklamuojant užsienyje.
Olandijos futbolo sirgaliai
Olandijos futbolo sirgaliai / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Pastaruoju metu netylant kalboms dėl Europos krepšinio čempionato, su juo susijusių bilietų bei viešbučių trūkumo, imta ieškoti kaltų ne tik šio sporto įvykio rengėjų gretose, bet ir kitose institucijose, padedančiose populiarinti Lietuvoje vyksiantį čempionatą. Į šį sąrašą papuolęs Valstybinis turizmo departamentas primena, kad ne tik čempionato organizavimui, bet ir jo reklamavimui įkurtas „Eurobasket 2011“ organizacinis komitetas.

Kitos institucijos, suvokdamos šio renginio reikšmę šaliai, jos gyventojams bei matydamos progą pristatyti Lietuvą užsieniui, sutiko prisidėti pagal savo galimybes prie šio renginio reklamavimo, pritraukiant užsieniečius į mūsų šalyje vyksiantį Europos krepšinio čempionatą. Tačiau iš „Eurobasket 2011“ organizacinio komiteto atstovų pasisakymų, galima spėti, kad jie vylėsi, jog kai kurias funkcijas atliks kiti“, – rašoma VTD pranešime spaudai. 

„Pasirodžius priekaištams, kad pristatinėjant Lietuvą užsienio parodose nematyti didelių plakatų, reklamuojančių Europos krepšinio čempionatą, VTD pabrėžia, kad stendas ir vieninga jo koncepcija buvo patvirtinta ir pasiruošimas parodoms vyko dar 2010 m. vasarą, kai apie šį sporto renginį buvo dar tik kalbama ir neturėta konkrečių datų bei tikslios informacijos. Kadangi Lietuvos pristatymas tarptautinėse parodose yra finansuojamas iš ES struktūrinių fondų, VTD tai planuoja iš anksto, numatydamas veiklą visiems metams. Bendradarbiavimo sutartis tarp VTD ir „Eurobasket 2011“ organizacinio komiteto buvo pasirašyta 2010 m. gruodžio pradžioje“, – toliau dėstoma pranešime.

Pasak VTD, 2010 metų spalio-gruodžio mėn. Lietuva buvo pristatyta trijose tarptautinėse parodose. Ten buvo reklamuojamas ir Lietuvoje vyksiantis Europos krepšinio čempionatas. Šiais metais, dar iki atvykstant į Berlyno parodą „Eurobasket 2011“ atstovams ir ambasadoriui Arvydui Saboniui, šis sporto renginys buvo pristatomas penkiose parodose užsienyje. Užsienio žiniasklaidai buvo dalijama informacija apie Lietuvoje vyksiantį čempionatą, žmonėms buvo dovanojami suvenyrai su krepšinio simbolika.

Taip pat VTD į Lietuvą pristatančius leidinius įtraukė Europos krepšinio čempionatą kaip svarbiausią renginį, pagrindinio leidinio „11 priežasčių aplankyti Lietuvą“ viršelyje buvo ne tik akimirka iš krepšinio varžybų, bet ir informacija apie vyksiantį čempionatą.

Pastabas, kad Lietuvos stende nesimatė didelių plakatų, reklamuojančių čempionatą, VTD atremia argumentuodamas, jog su šiuo naujo dizaino ir daug pagyrų sulaukusiu stendu Lietuvai bus atstovaujama ir pasibaigus čempionatui 2011–2012 metais.

Tiesa, Turizmo departamentas pripažįsta, kad buvo šalių, kuriose Lietuvos, kaip krepšinio šalies, pristatymas nepasiteisino. Taip atsitiko šalyse, kuriose krepšinis nėra labai populiarus.

„Olandai ir norvegai net nenorėjo imti mūsų pagrindinio leidinio „11 priežasčių aplankyti Lietuvą“, nes ant jo puikavosi akimirkos iš krepšinio varžybų ir kvietimas atvykti į čempionatą. Šalyse, kur dievinamas futbolas, raginimas atvykti į didžiulę krepšinio šventę kėlė susierzinimą. Tuos kultūrinius skirtumus tenka įvertinti. Šioms rinkoms teigiame, kad Lietuva – ne tik krepšinio šalis,“ – pasakoja VTD direktorė dr.Raimonda Balnienė.

„Kita problema, su kuria susidūrėme parodose – ką norintiems atvykti  į čempionatą pasakyti, kai jie klausia, kaip jam atvykti, o skrydžiai dingsta ir keičiasi dažniau nei metų laikai? Arba kur jam apsistoti, jei kalbama apie apgyvendinimo vietų trūkumą ir apskritai – ar tikrai dar yra bilietų į jo norimas varžybas? – pasakojo VTD direktorė, – Mes savo darbą, pristatydami parodose Europos krepšinio čempionatą, atliekame. Belieka patiems rengėjams vykdyti savo įsipareigojimus tam, kad nei mūsų tautiečiai, nei atvykę užsieniečiai neliktų nusivylę šiuo didžiuliu renginiu“.

„VTD, siekdama padėti populiarinti Europos krepšinio čempionatą svetur, planuoja prisidėti ir prie užsienio žurnalistų atvykimo į Lietuvą prieš čempionatą. VTD organizuos žurnalistų turus po Lietuvą, kad žiniasklaidos atstovai iš visų čempionate dalyvaujančių šalių galėtų išvysti mūsų šalį, jos grožį ir puikias jos galimybes turizmo srityje, o grįžę pritrauktų savo šalies žmonių ne tik stebėti čempionatą, bet ir poilsiauti bei pramogauti Lietuvoje“, – užbaigiama pranešime.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius