Santūriai pasisveikinusi su publika, P. Kaas papasakojo, kad lietuviams nori sudainuoti ne tik klasika tapusius kūrinius, bet ir naujas dainas iš būsimojo albumo. Su jai būdingu dramatizmu veide, atlikėja savo pasirodymus pristatė kabareto stiliumi XX a. pradžios laikų dvasia. Įspūdingai šokusios šokėjos ir muzikantų veidai buvo išpaišyti ornamentais, suteikiančiais šou paslaptingumo.
Jau po pirmųjų dainų žiūrovai dainininkei ėmė nešti ir teikti gėles, už kurias P. Kaas mielai šyptelėdavo. Ji dar kartą įrodė, kad gali puikiai judėti scenoje, šokio judesiais nenusileisti profesionaliai šokėjai, o kūno linijų 43-ejų metų dainininkei galėtų pavydėti bet kuri dvidešimtmetė.
Vieną atvirą suknelę pakeitusi kita, P. Kaas dainavo, flirtuodama su muzikantais, viliodama smuikininką, paleisdama į orą raudonus dujų balionus, lipdama simboliniais laiptais ar rodydama akrobatinius sugebėjimus ant metalinių rėmų. Žiūrovai už kiekvieną kūrinį audringai plojo, o vos tik pažinę dainą – griausmingai tai išduodavo.
Koncertui įpusėjus, P. Kaas scenoje pasirodė su šilkinėmis kelnėmis, aukštakulniais ir... elegantiška liemenėle. Pusnuogė artistė visai nesidrovėjo žiūrovams leisti savo šonkaulius skaičiuoti akimis. Paskaičiusi ištrauką iš knygos ir retoriškai klausdama, ar kas yra mylėjęs ar geidęs moters, P. Kaas sudainavo dar vieną šaltai aistringą ir dramatišką savo dainą.
Tiesa, žiūrovai galėjo išgirsti ne tik balades, bet ir kelis energingus kūrinius. Baigdama koncertą, prancūzų scenos primadona leido sau visiškai atsipalaiduoti ir pašėlti – už tai lietuviai neliko skolingi aplodismentų. Už tai, kad publika neskubėjo palikti salės, P. Kaas po atsisveikinimo grįžo dar kartą – spėjusi dar kartą apsivilkti naują suknelę. Savo emocinga daina ji galutinai užkariavo žiūrovų širdis...