Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Iš akiračio dingusių „Rubbee“ kūrėjų pažadas: netrukus rinką sudrebinsime „su fejerverkais“

„Rubee“ prietaisas
Komandos nuotr. / „Rubee“ prietaisas
Šaltinis: Remiamas turinys
Turinio kontrolė – redakcijos rankose, projekto partneris tik inicijuoja ar palaiko temos viešinimą
4
A A

Po to, kai buvo pristatytas lietuviškas elektrinis variklis „Rubbee“, beveik bet kokį dviratį galintis paversti elektriniu, įrenginio kūrėjai pritilo. Visi varikliai parduoti, ką tik uždaryta „Rubbee“ elekroninė parduotuvė, nutraukta gamyba. Vienas „Rubbee“ kūrėjų Gediminas Nemanis sutiko papasakoti, kuo užsiima šiuo metu. Jis pažadėjo netrukus rinką sudrebinti su trenksmu ir „fejerverkais“.

G.Nemanis pritraukė investicijų, su inžinierių komanda šiuo metu kuria

naują gaminį, kuris pagerins ne vieną anksčiau pasiektą rekordą. Variklį ant dviračio viena ranka bus galima uždėti per sekundę, jis bus ir gerokai pigesnis, ir trigubai lengvesnis. Plačiau apie tai – interviu su G.Nemaniu.

– Turėjote ambicijų, daug dirbote ir sulaukėte sėkmės. Papasakokite, kaip viskas vystosi dabar, kai nuo „Rubbe“ pirmųjų versijų pristatymo praėjo keleri metai?

– Pastaraisiais metais prekiavome „Rubbee“ versija 3.0, kuri buvo su įdiegtu „Bluetooth“ ryšiu ir turėjo daugiau išmanių funkcijų. Visai neseniai uždarėme savo elektroninę parduotuvę, nutraukėme pardavimus, nes išpardavėme viską. Taip pat nutraukėme ir 3.0 versijos gamybą. Šiuo metu visą energiją skiriame naujo gaminio kūrimui.

– Nutraukėte gamybą ir prekybą, nebegaunate pajamų, atskleiskite, iš ko gyvenate šiuo metu?

– Pavyko prisitraukti rizikos kapitalo fondą iš Lenkijos. Jie investavo į mūsų kompaniją naujos versijos sukūrimui, prikėlimui į gyvenimą. Rinkai pristatysime naują gaminį. Jie, kaip ir mes, įžvelgė didelį „Rubbee“ potencialą. Susikooperavome ir bendromis pajėgomis kuriame.

– Kada ketinate pristatyti šią naujieną? Ar galite atskleisti daugiau detalių apie tai, kas šiuo metu yra kuriama?

– Komunikaciją ir naujus užsakymus priiminėti pradėsime vasarą. Naujasis mūsų gaminys, kaip sakoma, bus „su fejerverkais“. Kurdami paskutines „Rubbee“ versijas išsiaiškinome visus vartotojų poreikius. Pasiūlysime tokį įrenginį, kuris tenkins visus įmanomus poreikius. Galiu atskleisti, kad lyginant su paskutine versija, naujas variklis bus tris kartus lengvesnis, taip pat nebeliks nė vieno matomo laido.

Manome, kad šis pasiekimas – įspūdingas. Pavyko sukurti labai futuristinį gaminį. „Rubbee“ sistema jau ir taip buvo greičiausiai ant dviračio sumontuojama sistema. Jos uždėjimas trukdavo apie 10 sekundžių. Pagerinome pasaulio rekordą. Naują įrenginį viena ranka ant dviračio bus galima uždėti per vieną sekundę. Viena ranka – viena sekundė (juokiasi).

Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./G.Nemanio išrasta elektrinė slinktinė pavara kiekvieną dviratį gali paversti elektriniu.
Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./G.Nemanio išrasta elektrinė slinktinė pavara kiekvieną dviratį gali paversti elektriniu.

– Ar jau apsvarstėte, kokia bus naujosios versijos kaina?

– Be abejo. Pavyko atpiginti „Rubbee“. Naujas įrenginys kainuos gerokai pigiau.

– Praėjo keleri metai nuo to laiko, kai pristatėte savo išradimą kaip naujieną, nuėjote netrumpą kelią, daug ką tobulinote. Žvelgiant paviršutiniškai, visas šis kelias buvo labai sėkmingas. Papasakokite, su kokiais iššūkiais teko susidurti? Ar jų buvo?

– Sunkiausia buvo tuo pačiu metu ir pardavinėti, ir tobulinti įrenginį. Kai tokį mechanizmą kuri nuo pradžių, visuomet atsiranda iššūkių, rimtų uždavinių, kuriuos turi išspręsti. Sprendimai, atsakymai į sudėtingiausius klausimus gimsta labai lėtai. Tikrai nėra taip, kad sukūrei produktą per pusmetį, susidorojai su visais technologiniais iššūkiais, ir jau gali prekiauti. Toli gražu. Visą tą laiką kūrėme „Rubbee“ versiją po versijos. Nors vartotojai išoriškai matė „Rubbee“ 3.0, tačiau įrenginio viduje buvo 14 versija. Kuriame ir elektroniką, ir akumuliatorių, ir variklį.

– Gal jums yra žinoma pardavimų Lietuvoje statistika? Ką galėtumėte pasakyti apie mūsų rinką?

– Lietuvoje nedaug žmonių, kurie kasdien į darbą važinėtų dviračiais. Mūsų šalyje dviračiais važinėjama laisvalaikiu, todėl žmonės elektrinio dviračio nesirenka, nori pasportuoti, paminti pedalus. Mūsų klientai yra kitokie – jie važinėja dviračiu į darbą kasdien, jiems svarbu darbą pasiekti nesušilus, nesuprakaitavus. Dėl šių faktorių Lietuvoje pardavėme vos keliasdešimt „Rubbee“. Pagrindinės mūsų rinkos yra Vokietija, Prancūzija ir Italija, o taip pat Ispanija ir Portugalija. Pagal statistiką vokiečiai nuperka daugiau nei pusę visų ES pagamintų elektrinių dviračių.

– Galbūt lietuviams „Rubbee“ kaina neprieinama?

– Tai, kad Lietuvoje gerais pardavimų rezultatais pasidžiaugti negalime, lemia daug kintamųjų. Tai ir pajamos, ir vartojimo įgūdžiai, ir žmonių technologinis išprusimas. Vokietijoje yra daug elektrinių dviračių gamintojų, vartotojai puikiai išmano technologijas. Jie išmano ir akumuliatorių technologijas, valdymo principus, gerai žino, kokio gaminio jiems reikia, ko tiksliai jie nori. Jų nereikia edukuoti. Vos pažiūrėję į techninius parametrus, jie supranta, ką perka. Šioms naujovėms vokiečiai yra labai imlūs, todėl Vokietija nuo pat pradžių buvo ir yra pagrindinė mūsų rinka.

– Ar buvo bandymų kopijuoti įrenginį? Gal esate rinkoje matę panašių gaminių, kurie atsirado jau po „Rubbee“?

– Su kopijomis nepakariausi. Imitavimas, kopijavimas mums būtų pats geriausias komplimentas. Pastebime, kad žmonės mėgsta konstruoti patys. Esame matę įvairiuose forumuose, kad mūsų gaminiai imituojami susirenkant įrenginį iš skirtingų gamintojų gaminamų detalių. Tai dažniausiai būna savadarbiai įrenginiai.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min