Dabar populiaru

Naujausios

Publikuota: 2017 rugsėjo 15d. 14:12

15 tūkst. žingsnių iššūkis: kaip apsirengti ir tinkamai pasiruošti?

„Proenzi ArthroStop Kaunas 2017“ ėjimo varžybos
Roko Lukoševičiaus nuotr. / „Proenzi ArthroStop Kaunas 2017“ ėjimo varžybos

Šeštadienį Anykščiuose tūkstantinė minia pajudės nemokamosiose „Proenzi ArthroStop“ ėjimo varžybose, kur vien tik būvimo su artimaisiais gali ir nepakakti. „Proenzi ArthroStop“ ėjimo varžybų organizatoriai rekomenduoja pasirūpinti dar keliais dalykais – maistu, pakankamu vandens kiekiu ir gera apranga.

Svarbu gauti energijos

„Proenzi ArthroStop“ ėjimo varžybų sumanytoja ir organizatorė Vlada Musvydaitė pataria pasirūpinti sveiku ir energijos suteikiančiu maistu: „Prieš varžybas gerai papusryčiaukite, bet nepamirškite užkandžiauti ir ėjimo metu. Mano pasiūlymas jums – į kuprinę įsidėkite obuolį, sveiką sumuštinį ir batonėlį. Maisto kiekis neturėtų būti didelis, bet svarbu gauti energijos, angliavandenių. Žinoma, nepamirškite geros nuotaikos“.

Pasirūpinkite vandeniu

Vandenį gerkite laiku – pradėkite gerti jau būdami namie, prieš išvykdami į varžybas. Likus dviems valandoms iki varžybų, išgerkite bent pusę litro vandens, tai aprūpins organizmą reikiamu vandens kiekiu pirmosioms ėjimo distancijos atkarpoms.

Roko Lukoševičiaus nuotr./„Proenzi ArthroStop Kaunas 2017“ ėjimo varžybos
Roko Lukoševičiaus nuotr./„Proenzi ArthroStop Kaunas 2017“ ėjimo varžybos

Ryte ir ėjimo varžybų metu išgerkite bent litrą vandens. Jeigu jūs ištroškote, vadinasi jūs pavėlavote – reikėjo gerti vandenį gerokai anksčiau. Tam, kad to išvengtumėte, nepamirškite pasiimti vandens su savimi ir į trasą.

Renginio metu galėsite atsigaivinti mineraliniu vandeniu. Mineraliniu vandeniu žygiui galėsite apsirūpinti starto ir finišo bei Vlada.lt 10 tūkst. žingsnių zonose, o vaikai vandens gaus ir „Sveikatinės“ 5 tūkst. žingsnių šeimos zonoje.

Kaip apsirengti?

„Tinkamos aprangos pasirinkimui didelę reikšmę daro oras, bet kai orai permainingi, ne visada pavyksta viską susiplanuoti. Tad visų pirma, pasirūpinkite keliais sluoksniais. Rudens sezonu bent dviem–trimis. Jeigu bus karšta, viršutinį sluoksnį galėsite nusiimti. Taip pat, labai svarbu, kad pirmas sluoksnis leistų odai kvėpuoti. Tam labai tinka rūbai, pagaminti iš plonos merilo vilnos. Vilna dar ypatinga tuo, kad vėsina kūną, kai yra karšta, ir šildo jį, kai yra šalta, tad su vilnoniais rūbais rizika prašauti yra mažiausia“ , pataria „Proenzi ArthroStop“ ėjimo varžybų dalyvė „Devold“ komandos narė Vaida Vokietaitienė.

Roko Lukoševičiaus nuotr./„Proenzi ArthroStop Kaunas 2017“ ėjimo varžybos
Roko Lukoševičiaus nuotr./„Proenzi ArthroStop Kaunas 2017“ ėjimo varžybos

„Pasirūpinkite, kad apranga būtų laisva ir nevaržanti, pasirūpinkite lietpalčiais ar neperšlampamomis striukėmis, jeigu pradėtų lyti ėjimo metu. Taip pat, pasirūpinkite, kad avalynė būtų patogi ir nespaustų – jeigu bus šalta, stora kojinė, batuose, kurie spaudžia, labiau pakenks negu padės“, – teigia V.Musvydaitė.

Daugiau informacijos apie „Proenzi ArthroStop“ ėjimo varžybas Anykščiuose ir nemokama registracija – ČIA.

Pažymėkite klaidą tekste pele, paspaudę kairįjį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Idėjos savaitgaliui

Dienos šviesa

Video

30 geriausių restoranų

Remontas be nervų

Sveikata

Ką turime žinoti apie vaikų viduriavimą?

Grožis vasarą

Pinigai mano ateičiai

Parašykite atsiliepimą apie 15min