– Ar pasikeitė (ir jei taip – kaip) vyro kasdienybė, rūpinimosi savo grožiu atžvilgiu? Vyrai tiek pat dėmesio kiek ir moterys (o gal net ir daugiau) šiandien skiria savo išvaizdai?
– Sudėtinga atsakyti vienareikšmiškai. Lietuvoje, manau, egzistuoja didelė atskirtis tarp miesto ir kaimo. Kaimo vyrui pasakyk, jog reikia pasikvėpinti arba pasigrimuoti, tai bėgs nuo tavęs, kaip nuo ugnies (juokiasi).
Tačiau iš esmės šiuolaikiniame, moderniame pasaulyje vyrai rūpinasi savo išvaizda. Teisybę sako senoji patarlė: „Pagal išvaizdą sutinka“. Ar tai būtų verslo susitikimas, ar televizijos laida, ar kokie vieši debatai – tvarkingas ir gerai atrodantis žmogus visada laimės daugiau simpatijų negu apsileidęs.
Pavyzdžiui, jūs einate į verslo susitikimą, ir jūsų veidas blizga. Ar norite, jog jūsų būsimas verslo parteris galvotų: „Na ir neprisižiūri žmogus... Blizga kaip cepelinas!“ (Juokiasi) Tikrai ne.
Manau, kad tam tikros kosmetinės priemonės tik vos paryškina vienus ar kitus bruožus ar nusausina, ir tame aš tikrai nemanau nieko blogo.
– Kas paprastai sudaro šiuolaikinio vyro “kosmetikos/kelioninį” krepšelį?
– Visų pirma, aš įsidedu gerą šampūną. Nepasitikiu tais šampūnais, kuriuos randu viešbučio kambaryje. (juokiasi). Tačiau ypatingai daug nieko nenaudoju – tik šampūną ir kondicionierių – tai, kas padeda mano plaukams būti paslankiems, leidžia juos lengviau susišukuoti.
Kalbant apie veido priežiūros priemonės, tai svarbu turėti geras skutimosi putas ir drėkinamąją kremą arba gelį. Krepšelyje dar gali būti lūpų balzamas, paakių kremas, naktinis serumas. Taip pat jame gali būti sausa pudra, kur tiesiog nusausina, nežymiai sulygina odą. Tai tiek aš tų priemonių ir matau. Na, dar būtinai dezodorantas ir kvepalai (juokiasi).
– Ką pristatote šių metų parodoje „Pelenė“?
– „Pelenėje“ pristatome vyrišką kvapų liniją – 3 aromatus. Taip pat ir naują kvapą iš teatro kvapų kolekcijos, pavadinimu – „Drama Queen“.
– „Vyriška“ ir „moteriška“ kvepalų linija – ar egzistuoja tokia griežta perskyra? O gal tai reklaminis triukas?
– Visi pasaulio kvapai ir kvepalai yra unisex, t. y. neturi lyties, ir patogumo dėlei reklamos specialistai sugalvojo priskirti kvapams lytiškumą. Taip buvo priderintos kvapų kompozicijos: tarkime, uogos ir gėlės – labiau moterims, o medžiai ir dervos – labiau vyrams.
Tačiau nišinė parfumerija laužo šiuos kanonus, kadangi augalai, esencijos neturi lytiškumo. Realiai bet kokius kvepalus užpurškus ant skirtingų žmonių, jų „ph“ skirsis, kvepalai skleis vis kitokį aromatą.