Bičiulių rudeninis laimikis – 11 kg lydeka: pagavo, nusifotografavo ir paleido

Dviem bičiuliams Tautvydui ir Artur rudeninė lydekų žvejyba įstrigs atmintyje visam gyvenimui. Kėdainių miesto Babėnų karjere vyrukai sugavo įspūdingą laimikį – net 11 kilogramų svėrusią plėšrūnę. Lydeka susidomėjo gyvu masalu.
Kėdainių miesto Babėnų karjere vyrukai sugavo įspūdingą laimikį
Kėdainių miesto Babėnų karjere vyrukai sugavo įspūdingą laimikį / Asmeninio archyvo nuotr.

Vietinis telkinys

„Žvejojome Babėnų karjere. Toje vietoje, kur pliažas, kur maudykla. Masalui naudojome gyvą žuvelę. Lydeka užkibo jau temstant. Su ja kovojome pakaitomis apie penkiolika minučių.

Beje, ją pasvėrėme, nusifotografome ir vėl paleidome į karjerą. Tegul kiti žvejai bando savo laimę, juk nedaug tokių įspūdingų žuvų užauga“, – pasakojo Tautvydas.

Užkietėjęs ir pradedantis

Artur yra užkietėjęs žvejys, o Tautvydas tik pradedantis. Abu žvejai sako, kad šie metai tikrai negaili įspūdingų laimikių.

„Ši vasara tiek man, tiek mano bičiuliui tikrai laiminga ir sėkminga. Štai jis dar vidurvasarį pagavo penkiolikos kilogramų šamą. Aš visai neseniai irgi pagavau nemenką lydeką. Esu dar tik pradedantis, mokausi, o Artur yra žvejys nuo vaikystės. Smagu laiką leisti žvejyboje, o jei dar ir žuvis didelė užkimba, tai būna nuostabu“, – kalbėjo žvejys.

Ragina paleisti

„Manome, kad paleisti sugautą žuvį tampa labai madinga. Na, galima kažkiek ir pasiimti, bet tik tiek, kiek reikia paragauti. Juk jei visi būsime draugiški gamtai, ji atsidėkos dovanodama mums tokių puikių ir įspūdingų laimikių. Jų bus dar daugiau, tad visi žvejai bus laimingi.

Pats malonumas yra žvejoti, traukti, kovoti su žuvimi“, – sako pradedantysis žvejys Tautvydas.

Kaip sugauti įspūdingą laimikį?

Norint sugauti lydeką žvejys turi būti mobilus ir mokėti lydekas surasti, arba turi perprasti jų mitybos įpročius ir judėjimą. Kartais gali būti lengviau tai padaryti randant vietą, kur renkasi lydekų medžiojamos žuvys. Vandens telkinio topografija, kur ežere yra dugno nelygumai ir duobės, padės suprasti, kur ieškoti didžiųjų plėšrūnių. Taip pat svarbu prisiminti, kad didelės lydekos teiks pirmenybę lengvam ir pažeidžiamam grobiui.

Didelių lydekų žūklautojams patariama neprisirišti prie vieno konkretaus žvejybos būdo ar masalo, kad ir koks sėkmingas jis gali atrodyti. Viena didelė lydeka dažnai maitinsis skirtingu laiku nuo kitos ir puls visiškai kitą masalą, pateikiamą kitu būdu.

Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Kam ir kada reikalingi saulės akiniai ir dirbtinis akių drėkinimas