Devyni iš dešimties dalyvavusių nacionalinės nemokamos pagalbos linijos „Get Connected“ užsakymu atliktoje apklausoje respondentų prisipažino, kad spręsdami iškilusias asmenines problemas yra ieškoję pagalbos internete.
Tik vienas trečdalis iš tūkstančio apklausoje dalyvavusių jaunų, iki 25 metų amžiaus, žmonių savo bėdą norėtų aptarti su motina, ir tik vienas iš 20 – su tėvu. Maždaug pusė apklaustųjų savo rūpesčiu pasidalintų su draugu.
„Maximiles Surveys“ atlikta apklausa taip pat parodė, kad daugiau nei pusė jaunų žmonių, ieškojusių problemos sprendimo internete, prisipažino, kad jų rasta informacija privertė juos dar labiau sunerimti.
„Kaip bendruomenė, ieškodami įvairios informacijos, mes vis labiau pasikliauname internetu kaip pirminiu šaltiniu, ir dar svarbiau yra tai, kad Didžiosios Britanijos jaunimui mes tiksliai parodome, kur jie gali ieškoti patikimos informacijos ir paramos“, – sakė pagalbos linijos Globėjų tarybos pirmininkas Andrew McKnightas.