Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Indijoje – „Miegančiosios gražuolės sindromas“

Indijoje odą balinančių kremų pardavimai lenkia net „Coca–Colos“ ir arbatos pardavimus. Ši tendencija šalyje praminta „Miegančiosios gražuolės sindromu“, praneša BBC.
Nuotaka Indijoje
Nuotaka Indijoje / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 3 Kremas Grožis Indija

Indijos vestuvių pramonė – antra pagal pelningumą visame pasaulyje. Šioje srityje ją lenkia tik kaimynė Kinija. Kasmet Indijoje vestuvėms, kraičiams, papuošalams ir pan. išleidžiama apie 40 mlrd. JAV dolerių. Šviesios odos nuotakos ir jaunikiai tampa bene svarbiausiu vestuvių akcentu ir šiuo metu šalyje jie paklausūs kaip niekad. Prie šviesios odos garbinimo labai daug prisidėjo populiarūs šalies televizijos realybės projektai, kuriuose buvimas šviesiu, mielu ir gražiu reiškia galimybę staigiai išgarsėti.

Dėl to Indijos odą balinančio kremo rinka kasmet padidėja beveik 18 proc. Didžiausios Indijos tyrimų agentūros – „AC Nielsen“ – teigimu, šie skaičiai šiais metais augs iki 25 proc., o bendra šios rinkos vertė sieks 432 mln. JAV dolerių – tai visų laikų šalies rekordas.

Skaičiuojama, kad 2025 m. viduriniąją Indijos visuomenės klasę sudarys 583 mln. žmonių. Taigi odą balinančių kremų gamintojai gali tik iš džiaugsmo trinti rankomis.

Daugelis Indijos gyventojų daro prielaidą, kad kuo baltesnė oda, tuo patrauklesnis esi. Vienas iš garsiausių Indijos aktorių ir modelių Johnas Abrahamas teigia: „Indijos vyrai nori atrodyti geriau“. Ir jis tai tikrai žino. Grožio industrija šalyje žydi kaip niekada anksčiau. Odą balinančių kremų rinką užkariavo du lyderiai – „Fair & Lovely“ įmonės kremas, skirtas moterims ir Kalkutos „Emami“ grupė, gaminati odą balinančius kremus vyrams. Pastaroji, įsikūrusi 2005 m., tvirtina, kad jos kremas yra pats populiariausias pasaulyje. Pranešama, kad 2008–2009 m. šios įmonės kremų pardavimai siekė 13 mln. JAV dolerių.

Lentynose – didžiulis pasirinkimas: odą šviesinantys, balinantys, valantys, gaivinantys, anti–pigmentiniai ir kt. kremai.

Taigi visi Indijoje nori turėti šviesią odą. Tačiau kartais šio noro rezultatai – gąsdinantys. Balinantys kremai žmonių veiduose palieka baisesnes žymes nei geišų veiduose Japonijoje. Nepaisant to, visi savo namuose nori turėti odą balinančio kremo. Todėl šie kremai, kurių kaina svyruoja nuo 50 centų iki 150 JAV dolerių, šalyje yra labai paklausūs.

Ir nepaisant milžiniško populiarumo, iki šiol neatliktas nė vienas tyrimas, kuris atskleistų, kokie yra „šviesesnės odos per keturias savaites“ rezultatai. „Ką nors tepdamasis ant odos gali neabejoti, kad tai turės ir šalutinių pasekmių“, – teigia dermatologė Rues Sharma. – „Labai nedaug kas žino, kad šiuose kremuose yra steroidų. Tačiau žmonės nesiklauso, ką sako gydytojai. Reklama žmonėms turi jiems daug didesnę įtaką“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius