„Publicum“ komunikacijos įmonių grupės požiūrį į Lietuvos žiniasklaidą praėjusiais metais įprasmino „vieno panorėjusio likti nežinomu lietuvių liaudies meistro“ sukurtos stilizuotos šių metų simbolio – tigro pėdos skulptūrėlės.
„Publicum“ išplatintame pranešime spaudai teigiama, kad jos atiteko „Paparazzi 2009“ nominacijų nugalėtojams, kuriuos paskelbė sostinės bare „Paparazzi“ vykusią šventę vedę du garsiausi ir madingiausi Lietuvos gyvenimo būdo ir mados žinovai Ramūnas Cicėnas ir Giedrius Savickis.
„Paparazzi 2009“ nominacijų nugalėtojai:
Už drąsą – dienraščiui „Lietuvos rytas“, nes kritikuoti bankus, kai bankas yra didžiausias laikraščio akcininkas, yra mažų mažiausiai drąsu.
Už „Žalgirį“ – dienraščiui „Respublika“, visokeriopai remiančiam „Žalgirio“ krepšinio klubą ir gaivinančiam „Žalgirio“ dvasią.
Už sėkmės formulę – savaitraščiui „Laisvalaikis“, pasidalinusiam „Olialia“ išmintimi: „Jei žmogus gražus, protą galima nusipirkti“.
Už draugystę – televizijoms TV3 ir LNK, kurios draugiškai dalinasi laidų formatais ir auditorijomis.
Už gerumą – žurnalui „Žmonės“, kuris pateikia beveik vien teigiamą informaciją, kai dauguma visur mato blogį ir intrigas.
Už kitokią tiesą – Lietuvos blogeriams, už kitokią tiesą ir visuomenės įvertinimą. Interneto blog‘ai tampa vienu patikimiausių informacijos šaltinių.
Už išlikimą – LTV, už išlikimo pamokas pasaulyje, kuriame vyrauja skolos, reitingai ir politikai.
Metų paparacas – prizas atiteko naujienų agentūros ELTA fotografui Dainiui Labučiui, kurį už nugalėtoju išrinko „Paparazzi 2009“ dalyviai, vertindami renginio metu eksponuotą nuotraukų parodą.
Pasak „Publicum Group“ valdybos pirmininko Ričardo Jarmalavičiaus, šeštą kartą surengta šventė „Paparazzi“ jau tapo tradicine Lietuvos žiniasklaidos gyvenime ir „Publicum“ grupė rengs ją toliau – kiekvienų metų pradžioje.