Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Jaudinanti kampanija „Facebook“ tinkle įkvėpė sukurti pliką lėlę Barbę

Jau greitai dienos šviesą gali išvysti plika lėlė Barbė, praneša naujienų portalas skynews.com. Beplaukės lėlės atsiradimą įkvėpė „Facebook“ tinkle prasidėjusi virusinė kampanija „Plika ir graži Barbė“, prie kurios prisijungė daugiau nei 150 000 žmonių.
Plika Barbė
Plika Barbė / „Facebook“ nuotr.

Žaislų kompanijos „Mattel“ atstovai atskleidė šiek tiek detalių apie naująją lėlę: „Šis Barbės modelis turės perukų, kepuraičių, skarelių bei kitų aksesuarų“.

Kampanija „Plika ir graži Barbė“ socialiniame tinkle „Facebook“ prasidėjo sausį. Jos iniciatorės buvo dvi mamos, kurių dukrelės dėl vėžio padarinių prarado plaukus. Moterys pabandė atkreipti visuomenės dėmesį į kenčiančius mažylius bei siekė sumažinti dėl vėžio nuplikusių vaikučių atskirtį.

Viena iš idėjos autorių Jane Bingham pasakojo, kad nesitikėjo, jog šis judėjimas įgaus tokį pagreitį ir sulauks tiek dėmesio: „Mes galvojome, kad kampanija sulauks žmonių dėmesio, bet net nesitikėjome tokio pasaulio žiniasklaidos susidomėjimo. Nuostabu, kad mes taip padarėme.“

Kompanija „Mattel“ teigia, kad beplaukės lėlės nebus pardavinėjamos parduotuvėse, tačiau jos pateks į ligonines.

„Mes nusprendėme ne pardavinėti šias lėles, o tiesiai jas įteikti tiems vaikams, kuriems jos gali būti naudingos.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius