Dabar populiaru
Publikuota: 2012 balandžio 9d. 12:14

Jaudinanti kampanija „Facebook“ tinkle įkvėpė sukurti pliką lėlę Barbę

Plika Barbė
„Facebook“ nuotr. / Plika Barbė

Jau greitai dienos šviesą gali išvysti plika lėlė Barbė, praneša naujienų portalas skynews.com. Beplaukės lėlės atsiradimą įkvėpė „Facebook“ tinkle prasidėjusi virusinė kampanija „Plika ir graži Barbė“, prie kurios prisijungė daugiau nei 150 000 žmonių.

Žaislų kompanijos „Mattel“ atstovai atskleidė šiek tiek detalių apie naująją lėlę: „Šis Barbės modelis turės perukų, kepuraičių, skarelių bei kitų aksesuarų“.

Kampanija „Plika ir graži Barbė“ socialiniame tinkle „Facebook“ prasidėjo sausį. Jos iniciatorės buvo dvi mamos, kurių dukrelės dėl vėžio padarinių prarado plaukus. Moterys pabandė atkreipti visuomenės dėmesį į kenčiančius mažylius bei siekė sumažinti dėl vėžio nuplikusių vaikučių atskirtį.

Viena iš idėjos autorių Jane Bingham pasakojo, kad nesitikėjo, jog šis judėjimas įgaus tokį pagreitį ir sulauks tiek dėmesio: „Mes galvojome, kad kampanija sulauks žmonių dėmesio, bet net nesitikėjome tokio pasaulio žiniasklaidos susidomėjimo. Nuostabu, kad mes taip padarėme.“

Kompanija „Mattel“ teigia, kad beplaukės lėlės nebus pardavinėjamos parduotuvėse, tačiau jos pateks į ligonines.

„Mes nusprendėme ne pardavinėti šias lėles, o tiesiai jas įteikti tiems vaikams, kuriems jos gali būti naudingos.“

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Žiemos olimpinės žaidynės

Parašykite atsiliepimą apie 15min