Leidinio duomenimis, tunelio ilgis turėjo būti 410 kilometrų. Pagal Čekoslovakijos inžinierių planą, parengtą 1975-aisiais, taip pat buvo numatyta Adrijos jūroje supilti dirbtinę salą, kuriai būtų panaudotas gruntas, iškastas tunelio statybos metu.
Sala, kurią, sutikus Belgradui, ketinta supilti prie Jugoslavijos krantų, būtų tapusi Čekoslovakijos dalimi. Pirmajam Čekoslovakijos uostui buvo sugalvotas ir pavadinimas – Adriaportas.
Plane nieko nekalbama apie susitarimus su Austrija, per kurios teritoriją turėjo nusidriekti tunelis. Manoma, kad dėl šios priežasties projektas ir liko neįgyvendintas. „Lidove noviny“ taip pat pažymi, kad statybų kaina būtų buvusi milžiniška, o politinė situacija Europoje vargu ar būtų leidusi pradėti statybas.