Dabar populiaru
Publikuota: 2015 rugpjūčio 24d. 10:55

Kas iš tiesų slypi po žymiais prekių ženklais?

Prekių asortimentas / „Parko Outlet“ nuotr.
Prekių asortimentas / „Parko Outlet“ nuotr.

Pasaulyje išgarsėję prekių ženklai šiandien diktuoja ne tik madą, bet ir gyvenimo būdą. Už jų gaminius gali tekti sumokėti sąlyginai daugiau, todėl ne visi gali sau leisti įsigyti sezono kolekcijos asortimentą. Tiesa, kol vieni „brand'us“ sieja grynai su prestižu, kiti akcentuoja jų produkcijos ilgaamžiškumą ir kokybę. Kaip yra iš tiesų, t. y. už ką mokame, įsigydami žymaus prekės ženklo gaminį – už vardą ar laiko patikrintą kokybę?

Pažvelkime į pasaulyje pripažinto prekinio ženklo – „Stefanel“ – istoriją, kuri prasidėjo Italijoje, kai 1959-aisiais Carlo Stefanelis pradėjo gaminti išskirtinius drabužius.

Jau 1980 m. Sienoje buvo atidaryta pirmoji „Stefanel“ parduotuvė, nors šeimos verslas nebuvo orientuotas į mases, o veikiau į to regiono gyventojų poreikius.

„„Stefanel“ tapo žymūs dėl savo mezginių ir kirpimų, jų gaminiai atspindėjo Šiaurės Italijos spalvų paletę ir tekstūrą. Jie siekė trikotažą ir mezginius paversti kasdiene itališka prabanga, ir jiems tai puikiai pavyko“, – teigia „Stefanel“ įmonės Lietuvoje savininkė Agnė Urbonavičienė.

Jos teigimu, iki šiol šioje italų įmonėje darbuojasi visa šeima. „Įkūrėjo sūnus Giuseppe Stefanelis šiuo metu užima valdytojo pareigas, čia dirba ir jo šeima. Kiek patys nuvažiuojame užsisakyti kolekcijos, savininkas visuomet mus pasitinka. Jis pažįsta visus – nuo dizainerio, vadybininko, buhalterio iki apsauginio“, – su šypsena pasakoja pašnekovė.

Kokybės paieškoms – išskirtinis dėmesys

Pasak A.Urbonavičienės, italų kūrėjų klientė – išsilavinusi ir stilinga moteris, kuri ieško natūralaus ir kokybiško, kasdienio elegantiško stiliaus. „Jų vizitinė kortelė – itališka kokybė. Užtenka paliesti bet kurį Stefanel mezginį, ir tampa akivaizdu, kuo jis skiriasi nuo visų kitų ženklų“, – teigia pašnekovė.

Užtenka paliesti bet kurį Stefanel mezginį, ir tampa akivaizdu, kuo jis skiriasi nuo visų kitų ženklų

Priešingai nei greitosios mados atstovai, „Stefanel“ kompanija drabužį gali kurti net 1 – 2 metus. „Labai daug laiko skiriama kokybės paieškoms.

Naujas drabužio modelis yra pristatomas grupei žmonių, kurie ir įvertina kaip jis dėvisi, kaip skalbiasi, kaip krenta sukirpimas.

Viskas apgalvota iki pačių smulkmenų, nes kiekvienas gaminys jiems yra labai brangus, išskirtinis, ir jie deda visas pastangas, kad kiekvienas modelis būtų itin kokybiškas“, – pasakoja pašnekovė.

Jos teigimu, šios italų šeimos sukurtos produkcijos išskirtinumas – nepavaldumas laikui: net ir po 5-ių metų tas pats megztinis atrodys puikiai ir išliks stilingas, nes tai yra elegantiška, kasdienė klasika, o ir drabužis tarnauja tikrai ilgą laiką.“

VIDEO: Stefanel Herbst/Winter 2015/2016

Plėsis į išparduotuves

Po sėkmingos 8-rių metų plėtros Lietuvoje, „Stefanel“ š.m. rugsėjo pabaigoje savo asortimentą pristatys ir išparduotuvių klientams.

„Čia bus daugiau klasikinių variantų, bet dar kol kas nenorime atskleisti visų detalių, tačiau galime drąsiai teigti, kad gaminiai turės tą pačią kokybę ir patrauklią kainą“, – apie naujo prekybos taško „Parkas Outlet“ išparduotuvėje atidarymą užsimena A.Urbonavičienė.

Išparduotuvę Lietuvos rinkai čia pat už keleto savaičių žada atidaryti ir kito žymaus italų prekinio ženklo atstovai – „Piere Cardin“.

Avantgardiniu stiliumi garsėjančio, 93-čią gimtadienį šiais metais atšventusio dizainerio Piere'o Cardino kolekcijos visame pasaulyje yra užsitarnavusios kokybės ženklą.

Moki daugiau, bet dėvi ilgiau

„Didžiausias „Piere Cardin“ kokybės „veidrodis“ – mūsų klientai, kurių spintos vis pilnėja, ir jie sako: vis dar nesunešiojau, vis dar gerai. Kas mums, kaip verslininkams, nėra labai gerai“, – juokauja parduotuvių tinklo „Piere Cardin“ generalinis direktorius Lietuvoje Edgaras Sekmokas.

naujausios technologijos, nėra išnaudojama pigi darbo jėga, įmonė yra socialiai atsakinga

Jo teigimu, „Piere Cardin“ yra vienas seniausių mados korifėjų, kurio gaminiai rinkoje pasižymi labai aukšta kokybe: „„Piere Cardin“ kompanija nekuria gaminių iš prastų, nekokybiškų medžiagų. Čia naudojamos naujausios technologijos, nėra išnaudojama pigi darbo jėga, įmonė yra socialiai atsakinga“, – pasakoja pašnekovas.

Tačiau jo pastebėjimu, „Piere Cardin“, kaip ir prekės ženklai, kuriais prekiaujama prekybos centruose, nėra tie pasaulio senamiesčiuose įsikūrę „brand'ai“, už kurių vardus kartais tikrai permokama.

„„Piere Cardin“ nėra išskirtinė brangi prekė. Ji yra skirta vidutines pajamas uždirbančiam klientui. Vakarų europiečiui 100-tą Eurų suma už geros kokybės džinsus nėra didelė“, – įsitikinęs E.Sekmokas. – Jeigu nusiperki džinsus už 60 Eurų ir sunešioji juos per pusantrų metų, o pas mus įsigijęs juos už 100 Eurų juos gali dėvėti mažiausiai 3 – 4 metus, tai toks ir kainų palyginimas.“

VIDEO: Fashion from 1969 - Pierre Cardin

Pristatys ir kasdienių rūbų kolekciją

Pasak E.Sekmoko, „Piere Cardin“ turi labai didelę bazinę kolekciją, kuri yra pastoviai papildoma iš sandėlių. „Kasdieninių rūbų kolekcija yra pigesnė už kiekvieno sezono kolekciją, tačiau mes jos praktiškai nepristatome savo firminiuose salonuose.

Šią kolekciją visoje Europoje daugiau pristato masinių parduotuvių tinklai, o mes ją šiek tiek pristatysime savo „Outlete““, – pasakoja prekybos tinklo generalinis direktorius.

Tačiau didžiausią „Piere Cardin“ išparduotuvės asortimentą sudarys ankstesnių sezonų kolekcijos. „Tiems, kurie negali įsigyti džinsų už 100 Eur, čia jie džinsus, kurie prieš pusmetį buvo reguliarioje parduotuvėje, galės nusipirkti už 60 Eur“, – teigia E.Sekmokas.

Parengta kartu su projekto partneriu

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Kviečiame anties

Video

24:16
02:03
02:59

Esports namai

Parašykite atsiliepimą apie 15min