Gruodžio mėnesį Kopenhagoje vyks Jungtinių Tautų konferencija dėl klimato kaitos problemos. „Tik tik tik“ kampanija skatina visuomenę susivienyti ir per likusius šešis mėnesius daryti spaudimą pasaulio lyderiams, kad koferencijos metu būtų priimti teisingi ir griežti spendimai.
Kiekvienas pilietis gali prisijungti prie kampanijos ištardamas žodį „tik“ į savo kompiuterio tinklo kamerą ir nusiųsdamas įrašą į svetainę www.timeforclimatejustice.com . Šie sekundės trukmės filmukai bus sujungti į vieną video, simbolizuojantį bėgantį laiką iki konferencijos Kopenhagoje ir
pasaulinį susirūpinimą klimato kaita. „Tik tik tik“ interneto svetainėje taip pat galima paremti kampaniją įsigijant originalius pakabukus ir apyrankes, paaukojant lėšų.
Pasak K.Anano, įmonėms tenka itin svarbus vaidmuo šioje kampanijoje, nes jos turi galimybę investuoti į alternatyvius energijos šaltinius ir ekologiškas gamybos priemones. Šiemet „Kanų liūtų“ reklamos festivalyje socialinei atsakomybei buvo skirtas išskirtinis dėmesys, nes naujoji
vartotojų karta ypatingai palaiko socialiai atsakingų įmonių prekės ženklus.
Reklamos agentūros yra skatinamos įtraukti „Tik tik tik“ simboliką į savo interneto svetaines bei klientų reklamas. „Tikiu, kad mes turime ne tik galimybę keisti vartotojų elgesį, bet ir įsipareigojimą panaudoti savo kūrybiškumą kalbant apie svarbiausias pasaulio problemas“, – į agentūrų vadovus kreipėsi D.Džounsas.
„Mes privalome sumažinti anglies dioksido emsijas trisdešimčia procentų iki 2020-ųjų ir 80 proc. – iki 2050-ųjų. Jei to nepasieksime, mūsų vaikai taps žmonijos pražūties liudininkais, – kampanijos svarbą pabėžė muzikantas ir aktyvistas B.Geldofas.