Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Kofis Ananas skelbia kovą prieš klimato kaitą

Kanų reklamos festivalio metu buvęs Jungtinių tautų sekretorius Kofis Ananas paskelbė pasaulinio judėjimo prieš klimato kaitą pradžią. Kartu su labdaros organizacijos „Live Aid“ įkūrėju Bobu Geldofu ir reklamos agentūrų tinklo „Havas“ vadovu Deividu Džounsu, K.Ananas skatina visuomenę, įmones, reklamos ir kominikacijos agentūras prisijungti prie kampanijos „Tik tik tik: laikas skelbti teisingumą klimatui“ (angl. tck tck tck: Time for Climate Justice).
Kofis Ananas skelbia kovą prieš klimato kaitą.
Kofis Ananas skelbia kovą prieš klimato kaitą. / Miglės Morkūnaitės nuotr.
Temos: 2 Klimatas Kanai

Gruodžio mėnesį Kopenhagoje vyks Jungtinių Tautų konferencija dėl klimato kaitos problemos. „Tik tik tik“ kampanija skatina visuomenę susivienyti ir per likusius šešis mėnesius daryti spaudimą pasaulio lyderiams, kad koferencijos metu būtų priimti teisingi ir griežti spendimai.

Kiekvienas pilietis gali prisijungti prie kampanijos ištardamas žodį „tik“ į savo kompiuterio tinklo kamerą ir nusiųsdamas įrašą į svetainę www.timeforclimatejustice.com . Šie sekundės trukmės filmukai bus sujungti į vieną video, simbolizuojantį bėgantį laiką iki konferencijos Kopenhagoje ir
pasaulinį susirūpinimą klimato kaita. „Tik tik tik“ interneto svetainėje taip pat galima paremti kampaniją įsigijant originalius pakabukus ir apyrankes, paaukojant lėšų.

Pasak K.Anano, įmonėms tenka itin svarbus vaidmuo šioje kampanijoje, nes jos turi galimybę investuoti į alternatyvius energijos šaltinius ir ekologiškas gamybos priemones. Šiemet „Kanų liūtų“ reklamos festivalyje socialinei atsakomybei buvo skirtas išskirtinis dėmesys, nes naujoji
vartotojų karta ypatingai palaiko socialiai atsakingų įmonių prekės ženklus.

Reklamos agentūros yra skatinamos įtraukti „Tik tik tik“ simboliką į savo interneto svetaines bei klientų reklamas. „Tikiu, kad mes turime ne tik galimybę keisti vartotojų elgesį, bet ir įsipareigojimą panaudoti savo kūrybiškumą kalbant apie svarbiausias pasaulio problemas“, – į agentūrų vadovus kreipėsi D.Džounsas.

„Mes privalome sumažinti anglies dioksido emsijas trisdešimčia procentų iki 2020-ųjų ir 80 proc. – iki 2050-ųjų. Jei to nepasieksime, mūsų vaikai taps žmonijos pražūties liudininkais, – kampanijos svarbą pabėžė muzikantas ir aktyvistas B.Geldofas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius