Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Nescafé ir will.i.am suvienijo jėgas: klasiką atranda iš naujo

will.i.am
Partnerio nuotr. / will.i.am
Šaltinis: Partnerio turinys
Projekto partnerio inicijuotas ir parengtas turinys, turinio kontrolė – partnerio rankose
0
A A

Šiandien, rugsėjo 1-ąją, modernių kavos sistemų gamintojas NESCAFÉ® Dolce Gusto® pradeda pasaulinę kampaniją „Creativity Reinvents The Classics” (angl. Kūrybiškumas perkuria klasiką), įgyvendintą kartu su daugybę „Grammy“ apdovanojimų pelniusiu muzikos kūrėju will.i.am.

Kampanijos akcentas – kūrybiškumo galia siekiant išskirtinės kokybės, atskleista naudojant kūrybiškumo muzikoje ir kavos gaminimo procese paralelę. Šiandien kavos mėgėjai ieško kuo kokybiškesnės kavos ir rafinuotų jos ragavimo patirčių. „Creativity Reinvents The Classics” kampanija padeda atskleisti, kaip pasitelkiant kūrybiškumą – pagrindinį įkvėpimo šaltinį – NESCAFÉ® Dolce Gusto® užtikrina išskirtinės kokybės kavą, kurios gėrimo patirtis pakeičia senus įpročius.

NESCAFÉ® Dolce Gusto® visuomet buvo netradicinis kavos prekės ženklas. Mums patinka plėsti tradicinio suvokimo apie kavą ribas ir mesti iššūkį visai kavos kategorijai atrandant naujus, aukštesnius kokybės standartus“, – teigia Alex Touzet, Nescafé Dolce Gusto GBU vadovas ir viceprezidentas. „Mes tikime, kad siekiant aukščiausios kokybės būtent kūrybiškumas yra tai, kas išskiria šį prekės ženklą iš kitų. Todėl mes žvelgiame toliau nei nurodo kavos gamybos taisyklės, kad pasitelkdami kūrybiškumą jas interpretuotume ir galėtume pasiūlyti dar geresnę ir nepaprastesnę kavos gėrimo patirtį.“

Partnerio nuotr./Ola Persson
Partnerio nuotr./Ola Persson

Tam, kad įgyvendintų pagrindinę kampanijos „Creativity Reinvents The Classics” mintį, jėgas sujungė dvi skirtingų pasaulių žvaigždės: Ola Persson, vyriausiasis NESCAFÉ® Dolce Gusto® baristas, kavos industrijoje besidarbuojantis daugiau nei 15 metų, ir pasaulinė žvaigždė – 7 „Grammy“ apdovanojimų laimėtojas, hiphopo atlikėjas, dainų tekstų autorius, didžėjus ir prodiuseris will.i.am. Nors jie – skirtingų sričių specialistai, juos jungia būtent kūrybiškumas, vedantis į priekį.

Kampanijos ašis – įtraukiantis vaizdo klipas su abiem menininkais – tik įrodo, kad kūrybiškumas yra bet kokio proceso variklis. Jame pasirodo will.i.am, kuriantis naują Ottis Redding hito (Sittin‘ On)The Dock of the Bay versiją, ir Ola Persson, su NESCAFÉ® Dolce Gusto® pagalba transformuojantis klasikinį kavos puodelį į dar nepatirtą nuotykį su kava. Pamatykite klipą čia.

Partnerio nuotr./will.i.am
Partnerio nuotr./will.i.am

Ką reiškia būti kūrybiškam?

„Tik kūrybiškumas gali padėti perkurti klasiką“, – tvirtina will.i.am, mums geriau pažįstamas kaip grupės The Black Eyed Peas narys. Jam kūrybiškumas – jo esybės pagrindas. „Tai kalba, kuria bendrauju su visais, nepaisydamas jų tautybės, rasės, lyties ar amžiaus“, – prideda atlikėjas.

Būtent dėl šios savybės will.i.am tapo kampanijos „Creativity Reinvents The Classics” dalimi. „Su NESCAFÉ® Dolce Gusto® nutariau bendradarbiauti todėl, kad kampanijos ašis sukasi apie kūrybiškumo paieškas. Tai didelė dalis manęs ir visko, ką darau, pagrindas. Be to, esu didelis naujųjų technologijų gerbėjas – buvau sužavėtas modernaus kavos aparatų dizaino ir pažangios technologijos”, – sako jis.

Partnerio nuotr./Ola Persson
Partnerio nuotr./Ola Persson

Pasak Nestlé kavos kūrėjo Ola Persson, šiuolaikiniai NESCAFÉ® Dolce Gusto® kavos aparatai gali atstoti asmeninį baristą namuose. „Šuose kavos aparatuose įdiegta aukšto slėgio sistema užtikrina profesionalų rezultatą. Kavos kapsulės ir kavos aparato sąveika sukuria tinkamą slėgį ir temperatūrą tobulai, aukščiausios kokybės kavai pagaminti – pradedant tiršta aksomine espreso puta ir baigiant glotnia pieno puta latte machiato ar kapučinui.“

Tačiau kava – ne tik kavos pupelės ar kavos aparato funkcijos. Pasak Ola, tai ir kavos rūšių derinimo talentas, padedantis sukurti nepakartojamus skonius. Baristui kūrybiškumas reiškia laisvę kurti unikalius dalykus. „Tai mąstymo būdas ir saviraiškos forma“, – teigia Ola.

Ir Ola, ir will.i.am sutinka, kad tiek muzikoje, tiek kavos gamyboje kūrybiškumas būtinas. „Muzikos industrijoje privalai būti kūrybingu – tai vienintelis būdas aplenkti konkurentus. Tau nuolat reikia plėsti savo galimybių ribas ir atrasti save iš naujo tam, kad sukurtum hitą. Panašiai ir NESCAFÉ® Dolce Gusto® kavos kūrėjai visą savo kūrybinę energiją skiria tam, kad jų kava išsiskirtų iš kitų, o klientams galėtų pasiūlyti tik aukščiausios kokybės kavą. To mane filmuojantis išmokė Ola!”, – sako will.i.am.

Partnerio nuotr./will.i.am
Partnerio nuotr./will.i.am

Apie kampaniją. „Creativity Reinvents the Classics“ - NESCAFÉ® Dolce Gusto® kampanija, sukurta kartu su kūrybišku inovatoriumi will.i.am ir Ola Persson, Nestlé kavos kūrėju. Daugiau informacijos apie kampaniją rasite čia.

NESCAFÉ® Dolce Gusto® – moderni kavos sistema, parduodama daugiau nei 80-yje pasaulio šalių. NESCAFÉ® Dolce Gusto® siūlo moderniausias technologijas, elegantiškus kavos aparatų modelius ir platų aukščiausios kokybės kavos pasirinkimą, kad kavos mėgėjai galėtų mėgautis profesionaliai paruošta kava savo namuose.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 2 Kavos aparatas Kava
Parašykite atsiliepimą apie 15min