Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Reklamos festivalyje „Kanų liūtai“ prasidėjo darbų registracija

Reklamos festivalyje „Kanų liūtai" prasidėjo darbų registracija.
Organizatorių nuotr. / Reklamos festivalyje „Kanų liūtai" prasidėjo darbų registracija.
Šaltinis: 15min
0
A A

Didžiausio pasaulyje kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtų“ („Cannes Lions“) organizatoriai kviečia reklamos, marketingo ir viešųjų ryšių profesionalus pateikti geriausius savo darbus festivalio žiuri vertinimui. Registruotis galima iki kovo 11 d. Apdovanojimams pateikti projektai turi būti įgyvendinti nuo 2010 m. kovo 10 d. iki 2011 m. balandžio 30 d.

„Žinant, kad mūsų šalies kūrybingiausieji šiemet festivalyje dalyvaus jau penktąjį kartą, galimybių parsivežti auksinį, sidabrinį ar bronzinį apdovanojimą yra labai daug“, – sako „Kanų liūtus“ Lietuvoje atstovaujančios bendrovės „15 minučių“ vadovas Tomas Balžekas. Lietuviai 2010 m. „Kanų liūtų“ festivalio apdovanojimams buvo pateikę penkis darbus, tačiau nė vienas apdovanojimų nepelnė. 2007 m. Lietuvos žiniasklaidos planavimo agentūrai „Trendmark Universal McCann” už kūrybingiausią žiniasklaidos panaudojimą įteiktas sidabrinis „Liūto“ trofėjus.

Aiškėja ir festivalio kategorijų žiuri pirmininkai. Interneto, lauko, radijo reklamos, dizaino ir ryšių su visuomene kategorijoms pirmininkaus, atitinkamai, bendrovės R/GA vykdomasis viceprezidentas (Executive Vice President) ir kūrybos vadovas (Chief Creative Officer) Šiaurės Amerikoje Nick’as Law, „Publicis Worldwide” kūrybos vadovas (Chief Creative Officer) ir vykdomojo komiteto („Worldwide Executive Committee“) narys nuo 2009 m. Olivier’is Altmann’as, „Ogilvy” Azijos regiono vykdomasis kūrybos direktorius („Regional Executive Creative Director of Asia Pacific“) Eugene Cheong‘as, brazilų kilmės dizaineris, architektas ir prekės ženklo specialistas, GAD’ įkūrėjas bei prezidentas Luciano Deos’as ir „Fleishman-Hillard International Communications” prezidentas ir vadovas (CEO) Dave’as Senay.

Šiais metais tarptautinė komisija vertins darbus 13-oje kategorijų. Registracijos kainos skiriasi priklausomai nuo kategorijos: tiesioginės reklamos („Direct“), žiniasklaidos planavimo („Media“), pardavimų skatinimo („Promo and Activation“), dizaino („Design“) ir ryšių su visuomene („PR“) – 390 eurų, interneto reklamos („Cyber“) – 370 eurų, spaudos („Press“) ir lauko reklamos („Outdoor“) – 360 eurų, radijo reklamos („Radio“) – 290 eurų, televizijos ir kino reklamos („Film“) – 640 eurų, integruotosios reklamos („Titanium and Integrated“) ir kūrybos efektyvumo („Creative Effectiveness“) – 1185 eurai, filmų kūrėjų („Film Craft“) – 325 eurai.

Taip pat iki festivalio pradžios gali registruotis ir „Kanų liūtų“ svečiai. Dalyvio registracija – nuo 560 eurų.

Tarptautinis kūrybiškumo festivalis „Kanų liūtai" („Cannes Lions") – didžiausias pasaulyje šio žanro renginys. Festivalio metu daugiau kaip 8000 žmonių iš 95 pasaulio šalių dalyvauja parodose, reklamos peržiūrose, daugiau nei 50-yje aukščiausio lygio seminarų, 30-yje kūrybinių dirbtuvių, meistriškumo seminaruose ir apdovanojimų ceremonijose. Laimėti prestižinius tarptautinius apdovanojimus kasmet pretenduoja per 24 tūkst. darbų. Festivalio „Kanų liūtai" atstovas Lietuvoje – nemokamas laikraštis „15 min".

Daugiau informacijos apie dalyvavimą festivalyje: http://www.canneslions.com

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min