Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Seksistinė „Ryanair“ reklama papiktino 9 tūkst. internautų

Michaelas o'Leary pristatė 2012-ųjų „Ryanair“ kalendorių.
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / Michaelas o'Leary pristatė 2012-ųjų „Ryanair“ kalendorių.
Šaltinis: 15min
0
A A

Iniciatyvą uždrausti labdaringą erotinį 2012 m. „Ryanair“ kalendorių palaikė 9 tūkst. žmonių.

Kompaniją „Nustokite pardavinėti savo darbuotojus“ palaikė 9 tūkst. peticijų puslapio Change.org lankytojų. Pasipiktinimo akciją surengė viena nepatenkinta stiuardesė. Jos manymu, moteris žemina viešinamos erotizuotos fotografijos.

Žmonės, pasirašę po peticija, reikalauja, kad Didžiosios Britanijos reklamos standartų komitetas uždraustų „žeminantį“ reklaminį plakatą, kuriame pavaizduota nelabai apsirengusi stiuardesė su reklaminiu užrašu „Labai karštos kainos ir komanda“.

„The Guardian“ rašo, kad reklamos standartų komitetas (ASA) pareiškė, jog bus atliktas tyrimas. 2008 m. šis komitetas jau buvo uždraudęs viešinti reklamą, kurioje aviakompanijos paslaugas reklamavo „mokinuke“ persirengusi gražuolė.

2011 metais Švedijos reklamos komitetas gavo skundų dėl analogiško labdaringo kalendoriaus, kuriam stiuardesės pozavo vilkėdamos gundantį apatinį trikotažą.

„Ryanair“ atstovai tvirtina, kad per penkerius metus platindama kalendorių kompanija gavo 500 tūkst. eurų.

„Mes ir toliau palaikysime savo darbuotojas, kurios nori nusirenginėti. Ypač tokiu kilniu tikslu – surenkant pinigus tiems, kuriems jų trūksta labiausiai“, – sakoma oficialiame „Ryanair“ pareiškime.

Reuters/Scanpix nuotr./Michaelas o'Leary pristatė 2012-ųjų Ryanair kalendorių.
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Michaelas o'Leary pristatė 2012-ųjų „Ryanair“ kalendorių.

 

Temos Ryanair, Erotika
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min