-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kauno senamiestis virto filmavimo aikštele ir grįžo į tarpukarį

Šį savaitgalį, balandžio 6-7 dienomis, viena iš pagrindinių Kauno senamiesčio gatvių virto improvizuota kino studija su dekoracijomis. Miesto gyventojų ir jo svečių akis traukė tarpukario vaizdą įgavę pastatai, senoviški automobiliai, XX a. pradžios drabužiais apsirengę žmonės. Taip pat buvo galima išvysti ir šiuolaikiniame mieste neįprastų gyvūnų.
Reklamos filmavimo akimirka
Reklamos filmavimo akimirka / „Volfas Engelman“ nuotr.

Tokiu būdu Kauno senamiesčio veidą pakeitė profesionalios tarptautinės komandos vykdomi filmavimo darbai. Taip buvo buvo kuriamas naujausias bravoro „Volfas Engelman“ reklaminis filmas. Šiemet ši alaus darykla mini savo 160 metų veiklos jubiliejų.

„Pirmiausia norėčiau atsiprašyti miesto gyventojų ir svečių, kuriems kelią pastojo įrengta filmavimo aikštelė. Dėkojame visiems už supratimą ir gerus žodžius. Be to, ne kiekvieną dieną pasitaiko galimybė „gyvai“ pamatyti kinematografijos virtuvę. Pastebėjome, kad smalsiems miestiečiams tai buvo savotiška pramoga“, – teigia Mantas Matukaitis, bravoro „Volfas Engelman“ marketingo vadovas.

Pasak M. Matukaičio, filmavimas vyko savaitgalį, kad būtų sukelta kuo mažiau nepatogumų senamiesčio verslininkams ir lankytojams. Pasirinkta filmuoti būtent Kaune, nes klipe buvo svarbu išlaikyti „Volfas Engelman“ gimtojo miesto gatvių autentiką.

Klipo režisūrą lietuvių aludariai patikėjo Olandijos agentūrai „John Doe international directors“, su kuria bendradarbiauja jau antrą kartą. Šįkart Nyderlandų režisierių ypač suviliojo įdomi ir ambicinga naujo reklaminio klipo idėja.

„Žodžiais labai sunku apibūdinti tokią ambicingą vizualinę idėją ir istoriją, tačiau mes sieksime geriausio rezultato. Viskas nufilmuota taip, kad žiūrovui susidarytų įspūdis, jog kamera nuolat natūraliai juda. O iš tiesų mums, siekiant kokybiško vaizdo ekrane, tai – sudėtingas ir daug pastangų bei matematinių skaičiavimų reikalaujantis procesas“, – teigia režisierius John Doe.

Kompanija „John Doe international directors“ bendradarbiauja su tokiomis pasaulyje žinomomis kompanijomis ir prekių ženklais kaip „Intel“, „Coca Cola“, MTV, „Bacardi“, „Martini“, „Apple“ ir kt.

Be to, klipo gamybai suvienyta gausi tarptautinė profesionalų komanda iš Vokietijos, Olandijos, Austrijos, Bulgarijos, Didžiosios Britanijos ir Lietuvos. Filmavimo metu aikštelėje vien personalas sudarė 40 žmonių. Taip pat dalyvavo 90 aktorių, kuriuos pagal klipo koncepciją buvo aprengę profesionalūs stilistai. Apskritai kuriant klipą bendradarbiavo apie 15 skirtingų kompanijų iš įvairių šalių.

Kūrybinė projekto idėja – agentūra „TBWA\Vilnius“. Projekto darbus koordinavo „TBWA\Vilnius“ ir prodiuserių kompanija „The Magic“, kuri per praėjusius metus prisidėjo prie 60 reklaminių klipų gamybos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius