-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

MVP 2011 – konferencija ieškantiems geriausių marketingo sprendimų

Gegužės viduryje Kaune vyks konferencija, kurioje pristatomos temos yra aktualios įmonių vadovams ir marketingo specialistams, ieškantiems aktyvių ir inovatyvių marketingo sprendimų, teigiama išplatintame pranešime spaudai.

Konferenciją pristatančios Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) atstovas Saulius Kazlauskas mano, kad tokia konferencija yra kaip niekad svarbi dabar. Pasak jo, Lietuvos įmonės jau yra pakankamai inovatyvios, kad galėtų pasinaudoti sporto partnerystės teikiamais privalumais. Kita vertus, jaučiamas patirties ir žinių šioje srityje trūkumas, atsiranda „nesusikalbėjimas“ tarp sporto klubų ir įmonių, o apie sporto partnerystę manoma, kad tai yra rėmimas arba reklamos pirkimas, kai apsiribojama reklaminėmis pozicijomis ant sportininkų marškinėlių ar aikštelės parketo. Užsienio prekės ženklų patirtis rodo, kad daugeliu atvejų sporto partnerystė gali būti įmonėms naudingesnė nei tradiciniai marketingo sprendimai, o teisingai parinkus ir efektyviai įgyvendinus partnerystės projektą galima su mažesniais biudžetais pasiekti geresnius rezultatus.

S.Kazlauskas teigia, kad ši konferencija bus įdomi, nes joje bus pateikiamos praktinės idėjos, kaip pasitelkiant sportą sukurti pridėtinę vertę prekių ženklams, kaip pasirinkti tinkamą sporto partnerystę ir įvertinti teikiamą naudą.

„Tokia konferencija Lietuvoje vyks pirmą kartą, bet dar nepradėjus jos akyviai reklamuoti, ji jau susilaukė didelio marketingo specialistų susidomėjimo. Iš kitos pusės, tai nestebina, nes konferencijos pranešėjai – tikri savo srities espertai,  tarp kurių ir svečias iš Briuselio – Williamas Fentonas, kuris turi didžiulę patirtį sporto partnerystės srityje su tokiais projektais kaip Formulė 1, Olimpinės žaidynės, FIFA pasaulio čempionatas ir kt. Manome, kad Lietuvos marketingo specialistams bus įdomu išgirsti apie naujas pasaulines sporto partnerystės tendencijas ir aktyvius, kūrybiškus marketingo sprendimus“, – sako LiMA atstovas S.Kazlauskas.

Konferencijoje Lietuvos įmonių sporto partnerystės atvejų analizę pristatys Vytauto Didžiojo Universiteto marketingo katedros docentė Nina Klebanskaja. Agentūros „Brandscape“ vadovas Mindaugas Lapinskas ves apskrito stalo diskusiją, kurios metu keleto Lietuvos įmonių vadovai bei marketingo specialistai pasidalins patirtimi ir įžvalgomis.

Konferencija vyks gegužės 19 dieną viešbutyje „Park Inn“, pradžia – 13.00 val.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius