Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Lexus IS-F“ galiai sutramdyti spoileriai buvo kuriami Lietuvoje

„PBS Artas Racing“ komandos „Lexus IS-F“ spoileriai gaminti Lietuvoje
Komandos nuotr. / „PBS Artas Racing“ komandos „Lexus IS-F“ spoileriai gaminti Lietuvoje
Šaltinis: gazas.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

„Omnitel 1000 km lenktynėse“ šį savaitgalį startuosianti komanda „PBS Artas Racing“, automobilį tobulino 1,5 metų. Daugybė eksperimentų bei inžinerinių sprendimų buvo atlikta siekiant, kad nekaistų pagrindiniai mašinos agregatai - pavarų dėžė bei variklis. Mat galingas 8 cilindrų variklis bei automatinė 7 laipsnių pavarų dėžė yra sukurti ne lenktynėms.

Dar vienas galvosūkis – kaip maksimaliai pagerinti automobilio aerodinamiką, kaip priversti jį maksimaliai „prilipti“ prie trasos. Juk priekyje yra sunkus didelis variklis, automobilio galinė dalis yra sąlyginai lengva. Tad norint pagerinti automobilio valdymą, komandos vyrai ėmė ieškoti spoilerių užsienyje.

Komandos nuotr./„PBS Artas Racing“ komandos „Lexus IS-F“ spoileriai gaminti Lietuvoje
Komandos nuotr./„PBS Artas Racing“ komandos „Lexus IS-F“ spoileriai gaminti Lietuvoje

Tačiau pasirodė, kad išskyrus dekoratyvinius niekučius, nieko rimto niekas negamina. Taigi, teko spoilerius kurti patiems. Komandos mechanikas Edvardas Grabliauskas pats pagamino priekinį spoilerį, taip vadinamą „lūpą“,  tvirtinamą po priekiniu buferiu. Jis prispaudžia automobilio priekį. Edvardas jį pagamino iš parduotuvėje parduodamos medienos plokštės. Spoilerio formą jis „nukopijavo“ nuo kito žiedinėms lenktynėms skirto automobilio.

Galinis spoileris buvo gaminamas Utenoje, pas vietinį meistrą iš stiklo pluošto.  Jis ne tik puošia automobilį, bet ir prispaudžia jo galinę dalį. Sparnas buvo sukurtas pagal lėktuvo sparno formą.
Pasak automobilį Vokietijoje bandžiusio lenktynininko Dariaus Baltramiejūno, abu aerodinaminiai sprendimai ženkliai pagerina automobilio valdymą, leidžia važiuoti posūkiuose didesniu greičiu.

Daug rūpesčio komandos mechanikams sukėlė amortizatorių parinkimas. Kadangi, nepavyko priderinti norimų sportinių amortizatorių, tad buvo nutarta važiuoti su standartiniais.  Žinoma, lenktynininkai prisipažįsta, jog dėl to nepavyks išnaudoti viso 430 AG mašinos galingumo.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min