Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Dalyviai jau registruojasi į Palangos „Omnitel 1000 km“ lenktynes

„Omnitel 1000 km lenktynės“
Tomo Petrovskio/Tomasfoto.lt nuotr. / „Omnitel 1000 km lenktynės“
Šaltinis: 15min
0
A A

140 dienų beliko iki automobilių sporto didžiausio renginio Baltijos regione pradžios – tradicinių „Omnitel 1000 km lenktynių“, kurios šiemet Palangoje vyks liepos 18-21 dienomis ir bus jau tryliktosios jų istorijoje.

Pasak lenktynes organizuojančios bendrovės „Promo events“ vadovų, apie vasaros greičio fiestą Palangoje jie pradėjo galvoti vos finišavus pernykštėms varžyboms, už itin plačią bei įvairią renginio programą, gerą lenktynių organizaciją susilaukusioms tiek pačių sportininkų, tiek renginį gausiai stebėjusių žiūrovų palankaus įvertinimo ir palaikymo. Tačiau didžiausių ir prestižiškiausių automobilių žiedinių lenktynių organizatorius bene labiausiai džiugina, kad joms intensyviai pradėjo ruoštis ir dauguma ketinančių lenktynėse dalyvauti komandų.

Pradėjus priiminėti paraiškas pirmoji į organizatorių kvietimą atsiliepė „Alfa Romeo klubo“ ekipa, vadovaujama Vitalijaus Kodžio. Komandos lenktynininkai Kastytis Stankaitis, Rimvydas Agurkis ir Tomas Plaščynskas į Palangos trasą išvairuos 5-uoju startiniu numeriu paženklintą „Alfa Romeo GT“ automobilį ir varžysis A3000 klasėje.

Valdo Čičinsko nuotr./„Omnitel 1000 km lenktynės“
Valdo Čičinsko nuotr./„Omnitel 1000 km lenktynės“

„Pernykštės lenktynės Palangoje mums susiklostė kaip reta nesekmingai, - neslepia kartėlio  komandos savininkas ir vienas jos lenktynininkų R. Agurkis. – Taip atsitiko todėl, kad varžyboms rengtis suskatome per vėlai. Praktiškai naują automobilį išleidome į trasą jo kaip reikiant nė neišbandę, svarbesnius parengiamuosius darbus atsakingam egzaminui bandydami atlikti prieš pat varžybų startą. Dėl gedimo sustoję distancijos pusiaukelėje dar kartą įsitikinome, jog tokia skuba nieko gero neduoda. Todėl šiemet padarėme išvadas ir prisiminę liaudies patarlę, raginančią ratus vasarai ruošti dar žiemą, anksti pradėjome rengtis lenktynėms Palangoje. Automobilis praktiškai jau parengtas. Belieka tik sulaukti žiemos pabaigos ir pradėti mašinos bandymus realiomis sąlygomis“.   

Komanda 2008 ir 2010 metais laimėjusi kitoje trasoje vykstančias 4 val. lenktynes savo gretas papildė greitu T. Plaščynsku, kurį daugelis sporto mėgėjų prisimena kaip Arvydo Padvaisko lenktynių partnerį, itin greitas sekundes demonstravusį su „Toyota Supra“.

„Tokiame maratone, kaip „Omnitel 1000 km lenktynės“, dviems sportininkams tenka didžiulis krūvis. Ypač, jei lenktynių dieną svilina nemenkas karštis, - sako R. Agurkis. - Todėl džiaugiamės, kad į mūsų kvietimą atsiliepė Tomas, kurio laukėme ir kuriuo pasitikime“.   

„Alfa Romeo klubo“ vadovai ir sportininkai lenktynių finišą įvardija kaip nemenką laimėjimą, o prizinė vieta klasėje dar labiau pakeltų jų nuotaiką.

Žiūrovų visad entuziastingai palaikomas šviesus „vabaliukas“, paženklintas išraiškingu „DUDUDU“ lenktynių numeriu, o tiksliau - „New Beetle RSI“, pernai Palangoje nuvažiavo mažiausia, vos 14 distancijos ratų.

„Apmaudžiausia, kad buvome priversti sudėti ginklus dėl variklio darbo sūkius automobilio kompiuteriui perduodančio daviklio, kuris kartu su kitomis abejonių keliančiomis detalėmis buvo pakeistas prieš lenktynes, gedimo“, - dar ir dabar neslepia apmaudo vienas „VW Motorsport New Beetle RSI“ komandos lenktynininkų Igoris Sidunovas, kuris kartu su Andriumi Pankevičiumi ir Audriumi Griciumi kupini ryžto kompensuoti pernykštę nesekmę.

Organizatorių nuotr./„Omnitel 1000 km“ lenktynės
Organizatorių nuotr./„Omnitel 1000 km“ lenktynės

Pasak I. Sidunovo, jų automobilis praktiškai parengtas Palangos maratonui ir išbandytas jau pernai, kai buvo pakeistas tas nelemtas daviklis. Todėl vieni pirmųjų pateikę paraišką ekipos lenktynininkai ir jų vadovas Juozas Abišala šiemet viliasi ne tik sėkmingai finišuoti, bet ir pakovoti dėl garbės pakylos laiptelio savo klasėje. 

Kovingai nusiteikę ir „Gumintos-Autoverslo“ ekipos sportininkai Vytenis Gulbinas ir Valdemaras Zakarauskas, į 1000 km maratoną vėl išvairuosiantys sėkmę jiems atnešusį „Audi A4“ automobilį, su kuriuo jie varžysis A3000+ klasėje.

Komandos lenktynininkai, šiuo metu intensyviai rengiantys automobilį vasaros maratonui ir tebeieškantys trečiojo ekipos sportininko, neslepia ambicijų trečią kartą tapti šios klasės čempionais.

„2007 ir 2010 metais tas pats „Audi A4“ automobilis mums atnešė sėkmę ir leido į trasą ir gausius gerbėjus po varžybų pažvelgti nuo aukščiausiojo šios klasės nugalėtojų pakylos laiptelio, - prisimena V. Gulbinas, puoselėjantis ambicijas ant tokios pat aukštumos užkopti ir šiemet.

Tačiau tai nebus lengva, nes su ne menkesniais ketinimais didžiausiam automobilių sporto vasaros maratonui Palangoje rengiasi ir daugelis kitų varžovų.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min