Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Omnitel 1000 km lenktynių“ ketvirtadienio programą vainikavo „drago“ batalijos

„Drag'o“ varžybos „Omnitel 1000 km lenktynių“ metu
Valdo Čičinsko nuotr. / „Drago“ varžybos „Omnitel 1000 km lenktynių“ metu
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Lenktynės vyksta bet kokiu oru. Tačiau jei ką ir nuskriaudė gamta ketvirtadienio vakarą, tai neabejotinai „Omnitel 1000 km lenktynių“ dienos programą užbaigusius „drago“ lenktynininkus, kuriems tai buvo Lietuvos čempionato trečiojo etapo batalijos ir kurias dėl kaip iš kibiro staiga prapliupusio lietaus teko net kelis kartus atidėti.

Galima suprasti „drago“ entuziastus, neretai ištisus metus garažuose rengiančius savo bolidus vieninteliam startui. Įtemptas, daug atidos ir kruopštumo, nekalbant jau apie specifines žinias, reikalaujantis triūsas dėl teisės 1/4 mylios pralėkti mažiau nei per 10 sekundžių. Specialios konstrukcijos monstrai, trykštantys 1000 AG ir panašiu pajėgumu, kurtinantis tarsi lėktuvo gausmas, svylančių padangų kvapas, iš koto verčiančios adrenalino dozės ir ribiniai greičiai, vienodai svaiginantys tiek pačius  lenktynininkus, tiek žiūrovus – tai automobilių „drago“ lenktynės.

Organizatorių nuotr./Drag'o varžybos Omnitel 1000 km lenktynių metu
Organizatorių nuotr./„Drago“ varžybos „Omnitel 1000 km lenktynių“ metu

Apie tokį vaizdą Palangos trasoje svajojo tiek patys šio sporto entuziastai, tiek jų pasirodymų stebėti susirinkę žiūrovai, tačiau nei vienų lūkesčiams vakar nebuvo lemta išsipildyti. Šlapioje trasoje „dragų“ lenktynės gali vykti ir vyksta, tačiau mintis apie bet kokias varžybas puošiantį rekordų šturmą neišvengiamai tenka atidėti ir laukti gamtos malonių.

Negana to, ir varžybų trasa nuo klasikinės, ketvirčio mylios (402,336 metro) buvo sumažinta perpus, o tokioje ir rekordai nefiksuojami. Iš 52 sportininkų, pateikusių paraiškas dalyvauti trečiojo etapo batalijose, savo technikos į šlapią trasą taip ir nesiryžo išvairuoti galingiausiųjų „Super Sport“ klasės bolidų savininkai. Tačiau nepaisant to ir beveik be pertraukos pliaupusio lietaus, ekstremalų kovas, pasibaigusias pirmą valandą nakties, kantriai stebėjo didžiulė minia šios sporto šakos gerbėjų. Ir neliko nuvilti.

Valdo Čičinsko nuotr./Drag'o varžybos Omnitel 1000 km lenktynių metu
Valdo Čičinsko nuotr./„Drago“ varžybos „Omnitel 1000 km lenktynių“ metu

Publika palaikė gausų būrį iš Klaipėdos, Gargždų, Jakų atvykusių sportininkų, kurie nepabūgo mesti iššūkio patyrusiems „drageriams“. Pastarieji prisipažino, kad naujokai – verti pagarbos varžovai, pateikę ne vieną staigmeną.

A klasėje, kur varžomasi standartiniais automobiliais, laimėjo ir kvalifikaciją, ir finalinėse kovoje lygių neturėjo Marius Stankevičius („Honda Civic“). Šiaulietis pusfinalyje parodė geriausią šios klasės rezultatą – 9,20 sek. Antroji vieta atiteko Ovidijui Tyleniui („VW Scirocco“), o trečias liko Paulius Petkus („Honda Civic“).

Gausiausioje B klasėje, kurioje varžėsi net 19 dalyvių, didžiausią staigmeną pateikė vilnietis Edgaras Iliukas. Kvalifikacijoje pasiekęs tik aštuntą rezultatą ir pelnęs paskutinį bilietą į atkrintamąsias varžybas, „Mitsubishi Eclipse GSX“ vairuotojas po to triuškino vieną varžovą po kito ir tapo nugalėtoju. Antrosios vietos prizai atiteko Sergejui Šeniauskui („Audi 90“), o trečiąją vietą užėmė Elanas Gacevičius su „Honda Civic“.

C klasėje dominavo „Opel“ automobiliai, o finale susikovė du „Corsa“ modelius vairavę sportininkai. Nugalėtoju tapo panevėžietis Egidijus Sadauskas, aplenkęs Rolandą Šležą ir trečiąjį prizininką Renaldą Truncę („Opel Calibra“).

Organizatorių nuotr./Drag'o varžybos Omnitel 1000 km lenktynių metu
Organizatorių nuotr./„Drago“ varžybos „Omnitel 1000 km lenktynių“ metu

Greičiausiai važiavo D klasės atstovai, bet ir čia favoritai nesugebėjo laimėti. Kvalifikacijoje distanciją įveikęs per 8,00 sek. latvis Olegas Reznikas („Mitsubishi Sportback“) suklupo pusfinalyje ir varžybas baigė trečias. Jį pakeliui į finalą aplenkė vilnietis Dmitrijus Kostrikovas („Audi 90“), 201 m distancijoje finiše pasiekęs 167,73 km/val. greitį ir tapęs etapo nugalėtoju. Antroji vieta atiteko Irmantui Katinui, vairavusiam „Honda S2000“ automobilį.

Komandinėje įskaitoje daugiausiai taškų surinko „Opel Racing Team“ atstovai, antrą vietą užėmė „Scirocco klubas“, o treti liko „Sliko“ lenktynininkai.

Beje, „drago“ lenktynių globėjais sutiko tapti Lietuvos policija, įsteigusi ir apdovanojusi nugalėtojus savo taurėmis.

„Remiame lenktynes, nes norime, kad žmonės lenktyniautų trasoje, o ne gatvėse. Tegul visi, turintys galingus automobilius ir lenktynininko gyslelę, pabando savo ir savo automobilio jėgas tokiose varžybose”, – teigia policijos generalinis komisaras Saulius Skvernelis.

Pasak policijos vadovo, Lietuvoje yra daug mėgstančių lenktyniauti, todėl labai svarbu, kad savo pomėgį jie galėtų realizuoti saugioje, gerai parengtoje varžybų trasoje.

Lietuvos policija jau daugelį metų prisideda prie šių varžybų rengimo. Be prizų steigimo pareigūnai lenktynių metu užtikrina eismo saugumą ir viešąją tvarką.

Valdo Čičinsko nuotr./Drag'o varžybos Omnitel 1000 km lenktynių metu
Valdo Čičinsko nuotr./„Drago“ varžybos „Omnitel 1000 km lenktynių“ metu

 

Komentarai
Parašykite atsiliepimą apie 15min